Σειρά συνεντεύξεων: Serenity Kids’ Founders On Raising Healthy & Adventurous Eaters
Καλώς ήρθατε στη σειρά συνεντεύξεων μας με τους ιδρυτές της Serenity Kids, μιας εταιρείας αφιερωμένης στην ανατροφή υγιεινών και περιπετειωδών ατόμων που τρώνε. Σε αυτή τη σειρά, θα συζητήσουμε τη σημασία της διατροφής στην πρώιμη παιδική ανάπτυξη, τις προκλήσεις του να κάνουμε τα παιδιά να τρώνε υγιεινές τροφές και τις χαρές του να παρακολουθείς το παιδί σου να απολαμβάνει ένα γεύμα. Ελπίζουμε να βρείτε αυτή τη σειρά κατατοπιστική και εμπνευσμένη.
Ενημερώθηκε στις 7 Αυγούστου 2022 36 λεπτό διάβασμα
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Σε αυτή τη συνέντευξη, συζητάμε για όλα τα πράγματαΠαιδικές θήκες Serenity, ρουφηξιές και φόρμουλα.
(Χρησιμοποιήστε τον κωδικό μαςMHCμε έκπτωση 15% και για παραγγελίες για πρώτη φορά!)
Οι ιδρυτές Joe και Serenity Carr διαταράσσουν τη βιομηχανία παιδικών τροφών ένα προϊόν τη φορά, εισάγοντας εναλλακτικές λύσεις με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, εμπνευσμένες από το παλαιοειδές.
Οι πλούσιοι σε θρεπτικά συστατικά πουγκάκια τους για βρεφικές τροφές είναι γαστρονομικές λιχουδιές που διαθέτουν προφίλ γεύσης που περιέχουν υπερτροφές, όπως ζωμό από κόκαλα, λιπαρά υψηλής ποιότητας και κρέατα που τρέφονται με χόρτο ή αλιεύονται άγρια.
Ακούστε για να μάθετε πώς μπορείτε να υποστηρίξετε την ανάπτυξη του ουρανίσκου του μωρού σας εκμεταλλευόμενοι το Παράθυρο Γεύσεων.
Θα μάθετε επίσης πώς μπορείτε να μεγαλώσετε έναν λάτρη της αυτοπεποίθησης και την περιπέτεια από τη στιγμή που το μικρό σας αρχίζει να τρώει στερεά.
*Ρίξτε μια ματιά στις συνεντεύξεις μας με τους ιδρυτές του Serenity Kids φόρμουλα για νήπια.
Καλύτερες στιγμές
- 00:49– Πώς έχουν αντιδράσει τόσο τα μωρά όσο και οι γονείς στα γαστρονομικά γευστικά προφίλ και τις θήκες της SK;
- 03:02– Τι είναι το Flavor Window και γιατί είναι σημαντικό για το μωρό σας;
- 05:47– Γιατί το κρέας είναι σημαντική πρώτη τροφή για τα μωρά;
- 10:44– Πώς έγιναν δεκτά τα προϊόντα Serenity Kids από την ιατρική κοινότητα; Υπήρξε κάποια απώθηση ή κάποια ανατροφοδότηση;
- 2:59 μ.μ.– Η Serenity Kids δοκιμάζει για βαρέα μέταλλα στα προϊόντα τους; Πώς το ελαχιστοποιούν αυτό;
- 17:33– Τι είναι το Clean Label Project και γιατί είναι σημαντικό;
- 22:11– Μια σύντομη εξήγηση της αναγεννητικής γεωργίας και γιατί αποτελεί μέρος της αποστολής της SK.
- 28:04– Ποιες είναι μερικές από τις πηγές λίπους υψηλής ποιότητας στα προϊόντα SK; Γιατί είναι σημαντικά σε αυτό το αναπτυξιακό στάδιο;
- 32:44– Όλα για τη φόρμουλα για νήπια της SK.
- 46:24– Πρακτικές συμβουλές για γονείς που θέλουν να ενσταλάξουν και να διαμορφώσουν την υγιεινή διατροφή στα παιδιά τους.
- 50:27– Συμβουλές για γονείς που συνεργάζονται και λειτουργούν μαζί επιχειρήσεις.
- 54:48– Πώς το Serenity ισορροπεί και ρέει με τη δουλειά, τη μητρότητα, τη ζωή στο σπίτι και τον εαυτό.
- 58:02– Συμβουλές από τον Τζο για το πώς μπορούν οι γονείς των αυτιστικών παιδιών να τα υποστηρίξουν και να καλλιεργήσουν τις υπερδυνάμεις τους.
- Οι πόροι της συνέντευξης βρίσκονται στο κάτω μέρος αυτής της ανάρτησης.
Συνέντευξη
Πλήρης μεταγραφή
Osmara – 00:02
Ευχαριστώ παιδιά που ήρθατε μαζί μου. Είμαι τόσο ενθουσιασμένος που σε έχω εδώ. Πρέπει να πω ότι ήμουν πολύ ενθουσιασμένος που σας πήρα συνέντευξη γιατί είστε βασικός στο σπίτι μας. Είσαι κυριολεκτικά η μόνη έτοιμη παιδική τροφή που δίνω στην εννιά μηνών κόρη μου και της αρέσει. Όταν η ομάδα σας προσέγγισε, ήμουν τόσο ενθουσιασμένη γιατί πέντε μέρες πριν έλεγα στον σύζυγό μου: «Αγαπώ αυτή την εταιρεία. Λατρεύω αυτό που αφορούν. Θα ήθελα πολύ να μιλήσω με τους ιδρυτές και το κοινό να μάθει περισσότερα για τα προϊόντα.
Τζο – 00:40
Ευχαριστώ. Αγαπάμε και τη δουλειά σου. Νιώθω σαν να σε γλύψαμε από πηλό ή κάτι τέτοιο. Είστε ο ιδανικός υποστηρικτής και πελάτης.
Osmara – 00:49
Είμαι ο ιδανικός πελάτης σας! Ξεκίνησε στους έξι μήνες και τότε ήταν που έμαθα για εσάς μέσω της Lily Nichols. Αυτό που με πήρε – ήμουν σαν «ζωμός από κόκαλο στο φαγητό; Καταπληκτικό.’ Τα ζωικά προϊόντα, γιατί έψαχνα για επιλογές. Αυτό είναι ένα από τα πράγματα για τα οποία εντυπωσιάστηκα ήταν το πόσο μαγειρικά είναι τα πουγκιά σας και τα προφίλ γεύσης σας. Αυτό είναι το αγαπημένο μας αυτή τη στιγμή, το ψητό μοσχαρίσιο ποτ. Όταν πέφτει λίγο, παίρνω λίγο και είμαι τόσο εντυπωσιασμένος γιατί συνήθως, αυτή δεν είναι η αντίδραση που έχετε με τις παιδικές τροφές.Πες μου, πώς έλαβαν τα μωρά τα προφίλ σου, τις γεύσεις σου; Οι γονείς σας δίνουν σχόλια; Το δοκιμάζουν;
Γαλήνη – 01:46
Ναι. Πολύ νωρίς, ο Τζο και εγώ δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε γιατί κανείς δεν το έκανε σωστά. Στο χώρο της βρεφικής τροφής. Κάναμε έναν τόνο έρευνας και κανείς δεν το έκανε. Κοίταξα όλο τον κόσμο. Δεν μπόρεσε να βρει κανένα. Σκέφτηκα, «ωχ όχι, ίσως κανείς να μην το φτιάχνει γιατί τα μωρά δεν θα το φάνε.» Έτσι σταματήσαμε. Θυμάμαι ότι ήμουν στο αυτοκίνητό μου στο δρόμο για την άλλη μου δουλειά. Είπα, «Τζο, πρέπει να φτιάξουμε αυτή την παιδική τροφή. Βάλτε το στο στόμα των μωρών και δείτε αν θα το φάνε καν.» Φτιάξαμε ένα σωρό παρτίδες στην κουζίνα μας. Ρωτήσαμε – πώς κάνετε ομάδες εστίασης με μωρά; Επειδή δεν μπορούν να συμπληρώσουν μια έρευνα ακόμα.
Τζο – 02:28
Δεν ξέραμε, απλώς σχεδιάζαμε να μείνουμε έγκυος όταν ανακαλύψαμε την έλλειψη παιδικής τροφής. Έπρεπε να βρούμε όλους τους φίλους μας με παιδιά, και οι φίλοι τους με παιδιά τους πήγαιναν σε όλη την πόλη. Φτιάξατε τελικά 30 διαφορετικές συνταγές διαφορετικών εκδόσεων για να προσπαθήσετε να βεβαιωθείτε ότι θα αρέσει στα μωρά.
Γαλήνη – 03:02
Κατέληξα σε δύο ερωτήσεις έρευνας, «πώς αντέδρασε το μωρό σας όταν του δώσατε το φαγητό;» και οι απαντήσεις είναι ξεκαρδιστικές. Ήταν: «το έφτυσαν και μετά άνοιξαν», ή «γύρισαν το κεφάλι τους μακριά και έκλεισαν το στόμα τους και δεν θα ξαναγεύονταν.» Και μετά η δεύτερη ερώτηση ήταν «πώς απάντησες;» Σχετικά, θα έλεγα περίπου τα τρία τέταρτα από τους γονείς που ερευνήσαμε το γεύτηκαν επίσης. Δεν το έκαναν όλοι.
Για τη σειρά μας OG – το κοτόπουλο, το βοδινό κρέας, η γαλοπούλα, ο βίσονας και ο σολομός. Αυτά στοχεύουν κάπως σε ελαφρώς μικρότερα μωρά 10 μηνών και 12 μηνών. Είναι πιο ήπιες γεύσεις γιατί από νωρίς οι γευστικοί κάλυκες ξυπνούν πραγματικά γύρω στο όριο των έξι μηνών. Το να έχετε μια ήπια ευκολία στη γεύση είναι ένας δρόμος που πρέπει να ακολουθήσετε.
Υπάρχει επίσης το παράθυρο γεύσης, σωστά; Θέλετε να εκθέσετε τα μωρά σε πολλές διαφορετικές γεύσεις. Η επιστήμη δείχνει και μελέτες δείχνουν ότι όταν εισάγετε τα μωρά σε μια μεγάλη ποικιλία γεύσεων ή πραγματικά όποιες γεύσεις εισάγετε σε ένα μωρό μεταξύ των πέντε μηνών έως και των 18 μηνών, αυτό μπορεί να τα κάνει να απολαμβάνουν αργότερα στη ζωή τους. Εάν τους δώσετε μόνο γλυκά πράγματα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, θα θέλουν μόνο γλυκά πράγματα αργότερα. Κάποια πικάντικα πράγματα, κάποια πικρά πράγματα, κάποια ξινά πράγματα, κάπως στην πορεία. Θα εγκλιματίσετε την παλέτα τους σε πραγματικά ενήλικα τρόφιμα, που είναι αυτό που θέλετε για ενήλικες, υγιεινές τροφές.
Βάζουμε λοιπόν πολλά χόρτα. Βάζουμε πολλά διαφορετικά βότανα και μπαχαρικά. Όπως είπατε, αυτό το ψητό μοσχαρίσιο κατσαρόλα ήταν μια προσπάθεια για εμάς να αυξήσουμε ελαφρώς το εύρος ηλικιών των καναπέδων μας. Αυτό έχει πιο αλμυρή γεύση. Έχει πιο σύνθετη γεύση με αρωματικά. Προσθέτουμε μανιτάρια Shitaki σε αυτό για την πρόσθετη ενίσχυση της διατροφής, σωστά; Τα μανιτάρια είναι εξαιρετικά θρεπτικά. Όταν φτιάχνουμε το συγκεκριμένο στο εργοστάσιο, όλοι οι εργαζόμενοι λένε, «Φίλε, αυτό μυρίζει σαν πουρές και σάλτσα. Απλώς μας αρέσει αυτό.»
Osmara – 04:53
Μυρίζει τόσο ωραία. Το κάνει πραγματικά.
Τζο – 04:56
Είναι πραγματικά σημαντικό για εμάς. Υπήρχαν μια χούφτα άλλες παιδικές τροφές με κρέας όταν ξεκινήσαμε και όλες ήταν αηδιαστικές. Τα ανακάτευαν με ρύζι. Το ανακάτευαν με φασόλια. Τα ανακατεύουν με φρούτα, ξέρεις; Είναι σαν τα φρούτα και τα δημητριακά με κρέας και χωρίς λίπος και χωρίς αλάτι είναι σαν μια συνταγή για ακαθάριστο. Ήταν σαν οι άνθρωποι, τα μωρά δεν τρώνε κρέας παιδική τροφή. Δεν φτιάχνουμε άλλα επειδή δεν τους αρέσουν αυτά που φτιάξαμε ή δεν τους αρέσουν, ναι, επειδή μπορεί να το έχετε συζητήσει. Η εστίασή μας είναι στον σωστό συνδυασμό λαχανικών και κρέατος, πραγματικά ποιοτικών κρεάτων και μετά στο λίπος, το οποίο το λίπος ολοκληρώνει πραγματικά την εμπειρία της γεύσης και της υφής. Έτσι τα μωρά το λατρεύουν. Τώρα αυτός είναι ένας από τους μεγαλύτερους λόγους που οι γονείς θα αγοράσουν τα προϊόντα μας επειδή το θέλει το μωρό τους. Στη συνέχεια θέλουν να φάνε περισσότερο από αυτό. Είναι εύκολο να τους κάνεις να το φάνε και οτιδήποτε θα φάνε. Είναι σαν, αν είναι πραγματικά θρεπτικό, είναι σαν να το φάνε.
Osmara – 05:47
Είναι πραγματικά θρεπτικό. Αυτό ακριβώς είναι. Αυτό είναι το θέμα. Νιώθω ότι αναστατώνετε πραγματικά τη βιομηχανία παιδικών τροφών, επειδή ένα από τα πράγματα που ήξερα από τα δικά μου προβλήματα υγείας ήταν ότι ήθελα πραγματικά να δώσω στο μωρό μου την καλύτερη ποιότητα κρεάτων – ταΐστηκαν με χόρτο και τα πάντα που έπιασαν άγρια. Παιδιά μόλις το κάνετε αυτό και σκέφτηκα, θα πρέπει να φτιάξω πουρέδες γιατί δεν ξέρω πώς αλλιώς θα πάρω τον ζωμό των οστών και το κολλαγόνο και όλα αυτά τα καλά πράγματα. Μπορώ να σας πω, σας ευχαριστώ παιδιά. Δεν έχω φτιάξει πουρέδες. Νομίζω ότι το έφτιαξα κάποτε και αυτό είναι. Τώρα είναι σαν, ω, θέλετε το πουγκί σας; Εντάξει. Εδώ είναι η θήκη σας. Τουρκία μπολονέζ.
Λοιπόν, εντάξει. Ας μιλήσουμε για αυτό γιατί τα προϊόντα σας παρέχουν ποιοτικά λίπη, τα οποία είναι εξαιρετικά σημαντικά για τα μωρά, ακόμη και στη μήτρα, αλλά και όταν ξεκινάτε στερεά και ποιοτικά κρέατα. Πολλοί γονείς, προς έκπληξή μου, φοβούνται να ξεκινήσουν με το κρέας ως ένα από τα πρώτα φαγητά.Μπορούμε να μιλήσουμε για το γιατί είναι σημαντικό ως πρώτη τροφή για μωρά και πώς σας υπαγόρευσε πώς θα το παραδίδετε στα προϊόντα σας, σε αντίθεση με αυτό που είδατε στην αγορά;
Γαλήνη – 07:06
Λοιπόν, δεν μας πήρε πολύ χρόνο για να καταλάβουμε ότι υπήρχε ήδη μια τέλεια παιδική τροφή εκεί έξω και ήταν το μητρικό γάλα. Έσυρα λοιπόν τον Τζο στην τράπεζα γάλακτος εδώ στο Ώστιν. Έκανα όλη αυτή την έρευνα για το γάλα. Υπάρχει ένας τόνος, μόνο ένας τόνος λίπους και πολλοί υδατάνθρακες και μια αξιοπρεπής ποσότητα πρωτεΐνης στο ίδιο το μητρικό γάλα. Ξέραμε ότι θέλαμε να φτιάξουμε ένα παιδικό γεύμα που να προσεγγίζει αυτά τα μακροθρεπτικά συστατικά. Ξέραμε ότι θα χρειαζόμασταν πρωτεΐνη. Ξέραμε ότι θα θέλαμε μια καθαρή πηγή κρέατος. Ήταν απλώς κάτι δεδομένο. Δεν νομίζω ότι το αμφισβητήσαμε ποτέ…
Τζο – 07:42
Λοιπόν, το μητρικό γάλα είναι ζωικό προϊόν. Ζωική πρωτεΐνη, ζωικό λίπος. Τα μωρά έχουν όλα τα ένζυμα που χρειάζονται για την πέψη των ζωικών τροφών περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη τροφή. Περισσότερο από τα λαχανικά, σίγουρα περισσότερο από τα δημητριακά. Είναι πραγματικά το πιο εύκολο πράγμα για αυτούς να φάνε.
Γαλήνη – 08:00
Και έτσι είναι το πιο πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά. Όταν σκέφτεστε μια ουγγιά για ουγγιά, μπουκιά για μπουκιά… Κάθε γονιός ξέρει ότι κάθε μικρή μπουκιά που μπορείτε να πιέσετε σε αυτό το μικροσκοπικό στόμα και να το κάνετε να πέσει στο στομάχι είναι τόσο πολύτιμη, όπως τα ακίνητα. Θέλετε να βάλετε όσο το δυνατόν περισσότερη διατροφή σε αυτή τη μπουκιά. Πραγματικά καλά προερχόμενα κρέατα δαγκώνουν για δάγκωμα μόνο και μόνο για να έχουν τόσες περισσότερες βιταμίνες και μέταλλα και πραγματικά ενώσεις και θρεπτικές ουσίες που προάγουν την υγεία.
Τζο – 08:29
Το μητρικό γάλα είναι 60% λιπαρά. Το γεγονός ότι ο διάδρομος δεν είχε λίπος…Σχεδόν μηδενικό λίπος οποιουδήποτε είδους. Μερικά προϊόντα παρασκευάζονταν από γάλα, λίγο αβοκάντο εδώ κι εκεί, αλλά σίγουρα δεν είχαν καλό ζωικό λίπος πέρα από αυτό. Αυτό ήταν ένα μεγάλο κομμάτι για εμάς. Στην αρχή, έπρεπε να φέρουμε λίπος εδώ - ζωικά λίπη, ελαιόλαδο, λάδι αβοκάντο, τα καλύτερα, πιο εύπεπτα λίπη.
Γαλήνη – 08:52
Στην πραγματικότητα αυτό που κάναμε ήταν ότι ανταλλάξαμε τους φρουτώδεις υδατάνθρακες με λαχανικά συν λίπος. Επειδή τα σακουλάκια φρούτων πωλούνται τόσο καλά επειδή είναι βόμβες ζάχαρης. Τεράστια σακουλάκια ζάχαρη που ταΐζετε το παιδί σας. Όταν κοιτάτε το πίσω μέρος και γράφει εννέα γραμμάρια ζάχαρη, μπορεί να μην ακούγεται πολύ. Όπως εννέα γραμμάρια, είναι λίγα. Αλλά όταν σκέφτεστε ένα μωρό 15 κιλών και το συγκρίνετε με έναν ενήλικα 150 κιλών, προσθέτετε ένα μηδέν στα 90 γραμμάρια. Αν έφαγα 90 γραμμάρια ζάχαρη για πρωινό…
Τζο – 09:30
Και τρώνε δύο ή τρία από αυτά την ημέρα, που είναι ένα μπαρ Snickers. Είναι περίπου η ίδια ποσότητα ζάχαρης με μια μπάρα Snickers. Αν φάτε τρία από αυτά τα σακουλάκια.
Γαλήνη – 09:37
Όταν ξεκινήσαμε για πρώτη φορά την εταιρεία, είχαμε μια φίλη που δούλευε σε παιδικό σταθμό και είπε, κάθε πρωί οι γονείς έφερναν αυτές τις μεγάλες τσάντες με φρουτοθήκες και τις άφηναν στον παιδικό σταθμό. Είπε ότι κανένας από τους εργαζόμενους δεν θα τους τα έδινε μέχρι 30 λεπτά πριν την παραλαβή. Θα άφηναν τότε τις καταρρεύσεις να συμβούν. Αυτοί οι άνθρωποι ήξεραν τι γινόταν. Ήξεραν τι κάνουν οι αιχμές ζάχαρης στη διάθεσή σου, στην ψυχική σου κατάσταση.
Και οι δύο γονείς μου εργάζονταν στον τομέα της ψυχικής υγείας. Γνωρίζω τη συσχέτιση μεταξύ της διατροφής και της υγείας του εντέρου και του μικροβιώματος. Η ψυχική σας κατάσταση, η ψυχική σας ασθένεια, η ψυχική σας υγεία, σωστά. Βλέποντας μόνο την κατάσταση της ψυχικής ασθένειας στα παιδιά μας, είναι μια τεράστια κρίση. Προσωπικά πιστεύω ότι η διατροφή παίζει τεράστιο ρόλο. Υπάρχουν και άλλα – τοξίνες, μέσα και κάθε είδους άλλα πράγματα που δεν βοηθούν. Σωστά. Νομίζω ότι έχει τις ρίζες του στη διατροφή. Εάν οι άνθρωποι ήταν πρόθυμοι να το κάνουν αυτό, δεν θα πω εύκολη αλλαγή, αλλά με αυτή τη μία αλλαγή, νομίζω ότι θα είχαμε πολύ μικρότερη κρίση ή δεν θα είχαμε κρίση στα χέρια μας.
Osmara – 10:44
Λοιπόν, δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο μαζί σου. Και ως κάποιος που πάλεψε με άγχος, αϋπνία και κρίσεις πανικού… Έχω επίσης αγωνιστεί με φλεγμονώδεις καταστάσεις του εντέρου και φλεγμονώδη πράγματα στο έντερο μου. Για μένα που έκανα το πρώτο μας μωρό, ήταν πολύ σημαντικό να φυλάξω πραγματικά την υγεία του εντέρου της και να το διαμορφώσω και να το διαμορφώσω. Δυστυχώς, το υψηλό σάκχαρο καταστρέφει πραγματικά το έντερο ενός μωρού. Υπάρχει επιστήμη και υπάρχει έρευνα πίσω από αυτό. Ωστόσο, φαίνεται ότι υπάρχει μια αντίφαση μεταξύ της επιστήμης και της έρευνας και των όσων γνωρίζουμε για τον παλαιότατο τρόπο ζωής και την υγεία του εντέρου, και αυτό που πιέζουν οι παιδίατροί μας στα γραφεία.Το ερώτημά μου προς εσάς είναι, πώς τα προϊόντα σας και πώς έλαβαν την ιατρική κοινότητα, και έχει υπάρξει κάποια απώθηση ή οποιαδήποτε ανατροφοδότηση με οποιονδήποτε τρόπο;
Γαλήνη – 11:47
Μέχρι στιγμής, το εκατό τοις εκατό, από όσο ξέρω, ήταν θετικό. Έχουμε έναν φίλο του οποίου ο γιος κατέληξε στο Dell Children's Medical Center για λίγο στην εντατική. Του δίναμε ένα μάτσο παιδική μας τροφή για να το βάλει σε σωληνάρια ταΐσματος για να το βοηθήσουμε να παραμείνει υγιές. Είπε, και ήταν σωστό όταν ξεκινήσαμε για πρώτη φορά πριν από χρόνια. Είπε ότι έδειχνε σε αυτούς τους γιατρούς - παθαίνω ανατριχίλα. Είπε ότι οι γιατροί είπαν: «Ουάου, αυτό το πράγμα είναι καταπληκτικό. Πού μπορούμε να το βρούμε αυτό;» Επειδή εκείνη την εποχή ήταν μόνο online ή οτιδήποτε άλλο, δεν ήταν εύκολο να το βρεις όπως είναι τώρα. Είχαμε παιδιάτρους, πολλούς παιδίατρους, που έφτασαν πραγματικά και είπαν: «Αυτό είναι καταπληκτικό. Συνιστώ τα πράγματά σας στους ασθενείς μου.’ Υπάρχουν κάποιοι παιδίατροι που είναι ειδικοί στην παχυσαρκία, όπου δυστυχώς αρχίζουν να βλέπουν ασθενείς περίπου 18 μηνών και τους άλλαξαν σε δίαιτα τύπου paleo. Και τα άλλαξα στα φαγητά μας και τα πράγματα γίνονται καλύτερα. Για εμάς, προσωπικά πιστεύω ότι το μάρκετινγκ παίζει τεράστιο ρόλο σε αυτές τις συστάσεις για τις οποίες μιλήσατε. Το είδος των παλιομοδίτικο, ξεπερασμένες συστάσεις.
Osmara – 12:56
Τα δημητριακά ρυζιού και η…
Γαλήνη – 12:57
Ακριβώς. Νομίζω ότι ο παλιός τρόπος για να κάνουμε πράγματα ήταν μια απόθεση περιπτώσεων αυτών των προϊόντων στα ιατρεία και μετά οι γιατροί το συνιστούν γιατί κάθεται εκεί και δεν νομίζω ότι αυτό είναι πολύ ηθικό και αυτό είναι κάτι που εμείς, το κάνουμε μην το κανεις αυτο. Αν και θα το ήθελα πολύ γιατί τότε περισσότερα μωρά θα είχαν πρόσβαση σε υγιεινές τροφές. Σωστά? Είναι κάπως catch-22.
Τζο – 13:23
Δεν υπάρχει καμία συζήτηση στην ιατρική κοινότητα ότι το κρέας και τα λαχανικά είναι εξαιρετική πρώτη τροφή για τα μωρά. Οι κατευθυντήριες γραμμές του USDA αναθεωρήθηκαν πρόσφατα πλήρως για να πουν ότι βασικά το κρέας είναι πολύ σημαντικό. Η ζάχαρη είναι κακή. Ξέρεις, είναι όλα εκεί. Αυτό που δεν πρόλαβε είναι αυτό που εξακολουθούν να συνιστούν για μωρά που δεν είναι καλά. Όλοι συμφωνούν ότι το κρέας και τα λαχανικά είναι καλά. Πιστεύουν επίσης ότι τα δημητριακά ρυζιού είναι καλά. Πιστεύουν επίσης ότι οι πουρές φρούτων είναι καλοί. Εκεί λοιπόν υπάρχει διαφωνία. Αν πούμε, μην τρώτε δημητριακά ρυζιού, επικεντρωθείτε στο κρέας. Για κάποιο λόγο, το ίδρυμα παιδίατρου εξακολουθεί να έχει αυτή τη σύσταση για ενισχυμένα δημητριακά ρυζιού, παρά όλο το αρσενικό, παρά τη δυσκοιλιότητα που δημιουργεί το ψεύτικο σίδερο.
Γαλήνη – 14:12
Αλλά είναι επίσης, υπάρχει ελπίδα. Υπάρχει ελπίδα γιατί κάθε χρόνο είναι όλο και λιγότερη. Μόλις μιλήσαμε με έναν από τους μεγαλύτερους λιανοπωλητές βρεφών σε αυτή τη χώρα και έλεγαν ότι γνωρίζουν ότι όλο και λιγότεροι παιδίατροι συνιστούν δημητριακά ρυζιού. Και αυτό κάνει την καρδιά της μαμάς μου να φουσκώνει πραγματικά. Γίνεται πρόοδος και υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις. Και γι' αυτό είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε στην εκπαίδευση και να παρέχουμε τα προϊόντα. Για να δώσουμε πραγματικά στους γονείς επιλογές. Σωστά. Αν θέλουν τα φρούτα, είναι εκεί και δεν πιστεύουμε απαραίτητα ότι είναι πολύ κακό όλη την ώρα. Σωστά. Ολόκληρα φρούτα…
Osmara – 14:52
Με μέτρο.
Γαλήνη – 14:54
Ακριβώς. Υπάρχει μια άλλη επιλογή στο ράφι τώρα, και οι γονείς έχουν πλέον επιλογές.
Osmara – 14:59
Είναι πραγματικά φοβερό που το αναφέρετε γιατί, υπό το φως των πρόσφατων ευρημάτων τόσο στις βρεφικές τροφές όσο και στη φόρμουλα, είχαμε σημαντικές ανακλήσεις. Είχαμε εκθέσεις του Κογκρέσου με ανησυχητικά ποσοστά βαρέων μετάλλων. Πραγματικά τρομάζει πολλούς από εμάς τους γονείς που θέλουν να κάνουν καλύτερα με τα παιδιά μας. Εξοργίστηκα όταν συνέβη αυτό, γιατί είναι σαν, όχι μόνο να είμαι πλέον κατακλυσμένος με όλες τις ανησυχίες της πρώτης γονεϊκότητας, αλλά τώρα πρέπει να ανησυχώ για τα βαρέα μέταλλα σε πράγματα που είναι άμεσα διαθέσιμα στους διαδρόμους του σούπερ μάρκετ για το μωρό μου. Αυτό είναι τρελό.Λοιπόν, δεδομένου του τρέχοντος κλίματος αυτού του κλάδου, πώς δοκιμάζει το Serenity Kids για βαρέα μέταλλα στα προϊόντα σας; Πώς τα ελαχιστοποιείτε και πώς το αντιμετωπίζετε;
Γαλήνη – 15:56
Ναι, έτσι μάθαμε πραγματικά για τα βαρέα μέταλλα – έχουν περάσει πιθανώς 10 χρόνια στις ειδήσεις, αλλά δεν ξέραμε πραγματικά πολλά γι 'αυτό μέχρι πιθανώς τη χρονιά που κυκλοφόρησε τα προϊόντα μας ή το επόμενο έτος. Σωστά? Όταν έκανα ένα μωρό –στην ηλικία του μωρού σας– και ήθελα να περιμένετε λίγο. Τι? Ένιωσα σαν να είχα τυφλωθεί, σαν φορτηγό τρένο. Μου φαινόταν αδύνατο να σκεφτώ ότι η FDA δεν ενδιαφέρεται αρκετά για τα παιδιά μας για να τα βοηθήσει να διατηρηθούν ασφαλή και να διατηρήσουν τη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου τους. Σαν να ήταν απλώς παράλογο. Δεν μπορούσα να το πιστέψω. Και ήμουν σαν, ξέρετε τι; δεν το κάνουμε αυτό. Δεν θα συμμετάσχουμε σε αυτά. Θα βρούμε έναν τρόπο να δημιουργήσουμε ένα ποιοτικό πρόγραμμα.
Βγήκαμε και προσλάβαμε μια σκηνοθέτιδα εκπληκτικής ποιότητας, και είναι μαζί μας για δύο χρόνια. Έχει ένα παιδί, πιο μικρό από το δικό μου. Το παιδί της μεγάλωσε με τα φαγητά μας επίσης. Δίνουμε στα μωρά μας τις πραγματικές τροφές που φτιάχνουμε. Γνωρίζουμε ότι πρέπει να είναι οι καλύτεροι δυνατοί. Έχουμε λοιπόν ένα αυστηρό ποιοτικό πρόγραμμα. Δοκιμάζουμε τις πρώτες ύλες πριν παράγουμε και δοκιμάζουμε τα τελικά προϊόντα. Και έχουμε έναν επαληθευτή τρίτου μέρους. Συνεργαζόμαστε με το Clean Label Project, το οποίο κάνει εξαιρετική δουλειά στη σύγκριση παιδικών τροφών και διαφορετικών κατηγοριών. Και κάνουν τροφές για κατοικίδια. Κάνουν επίσης όλα τα διαφορετικά είδη προϊόντων, για να δουν αν είναι απαλλαγμένα ή από τα χαμηλότερα επίπεδα. Κάνουν βαρέα μέταλλα, φυτοφάρμακα, πλαστικοποιητές και περιβαλλοντικούς ρύπους. Πάνω από 200 επίπεδα μολυσματικών ουσιών που δοκιμάζουν.
Osmara – 17:32
Πώς λέγεται αυτό το έργο Clean Label;
Τζο – 17:33
The Clean Label Project. Και έχουν διαφορετικά επίπεδα πιστοποίησης που μπορείτε να κερδίσετε. Έχουμε επιτύχει το βραβείο Purity, το οποίο είναι το υψηλότερο, το καλύτερο στην κατηγορία και τα χαμηλότερα επίπεδα στον κλάδο. Έπρεπε να θέσουμε τα δικά μας πρότυπα γιατί η FDA δεν έχει πρότυπα για τα βαρέα μέταλλα. Χρειάστηκε να προσλάβουμε πολλούς ερευνητές και επιστήμονες για να καταλάβουμε ότι, λοιπόν, δεν μπορείτε ποτέ να τους εξαλείψετε όλους. Εμφανίζονται φυσικά. Το έδαφος μας είναι μολυσμένο. Υπάρχει μόνο ένα συγκεκριμένο απόθεμα που μπορούμε να λάβουμε, επομένως δεν μπορούμε να το μηδενίσουμε. Ποιο είναι το επίπεδο; Αρχικά βασίσαμε το πρόγραμμά μας στα πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τα οποία μας περιορίζουν στον κόσμο. Όλα τα προϊόντα μας είναι πολύ κάτω από τη γνώμη σας, τα πρότυπά σας, αλλά τα περισσότερα από αυτά τα πρότυπα είναι υψηλά σε σύγκριση με τα προϊόντα μας που ήταν πολύ χαμηλότερα. Ακόμη και με αυτά τα πρότυπα, ο FDA βρίσκεται τώρα στη διαδικασία δημιουργίας ενός προτύπου.
Είπαν ότι θα χρειαστούν επτά χρόνια για να εφαρμοστεί ως πρότυπο. Εμείς, οι εταιρείες βρεφικών τροφών, πρέπει να συμμετάσχουμε σε ένα σωρό γραφεία του Γενικού Εισαγγελέα της Πολιτείας με επικεφαλής τον Γενικό Εισαγγελέα της Πολιτείας της Νέας Υόρκης. Αυτό πιέζει τον FDA να δημιουργήσει ένα ενδιάμεσο πρότυπο που θα τεθεί σε εφαρμογή νωρίτερα. Είναι πιο αυστηρό γιατί θέλουν να πάρουν, θέλουν να κάνουν έναν μέσο όρο όλων των μετάλλων στη βιομηχανία και να πουν, «Γεια, όποιος κι αν είναι ο μέσος όρος, αυτό είναι το νέο πρότυπο.» Και είμαστε σαν, είναι πολύ υψηλό. Δεν μπορείτε να το ρυθμίσετε με βάση αυτό. Πρέπει να αρχίσουμε να ρυθμίζουμε το τι είναι δυνατό. Όχι αυτό που υπάρχει αυτή τη στιγμή εκεί έξω.
Osmara – 19:01
Επτά χρόνια. Αυτό είναι σχεδόν το 2030. Αυτό είναι το 2022. Πώς εξακολουθούμε να αντιμετωπίζουμε αυτά τα πράγματα; Λοιπόν, αυτό είναι που μου αρέσει σε εσάς παιδιά. Επειδή γνωρίζω μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες παιδικών τροφών, είτε δοκίμαζαν επίπεδα με τις πρώτες ύλες, αλλά δεν δοκίμαζαν το τελικό προϊόν. Εσείς δοκιμάζετε τι μπαίνει και δοκιμάζετε τι βγαίνει. δοκιμάζοντας τα όλα ανεξάρτητα. Είναι υπέροχο. Αυτό είναι υπέροχο. Γιατί έχεις δίκιο. Δεν υπάρχει τρόπος να ξεφύγετε από τις γλυκοπατάτες και αυτά τα είδη. Τραβούν τα θρεπτικά συστατικά από το έδαφος.
Γαλήνη – 19:39
Νομίζω επίσης ότι εάν έχουμε μολυσμένο απόθεμα τροφίμων, σωστά; Σκεφτείτε σαν μεγάλα μακροοικονομικά προβλήματα. Εάν έχουμε μολυσμένο απόθεμα τροφίμων, ποιος πρέπει να πάρει τα καλά; Είναι τα μικρά μωρά που διπλασιάζουν το μέγεθος της σπονδυλικής τους στήλης τον πρώτο χρόνο της ζωής τους και των οποίων η νευρολογική ανάπτυξη εξακολουθεί να συμβαίνει. Δεν είναι οι εγκέφαλοι, δεν είναι ακόμη γεμάτες πλευρές. Σωστά. Αυτές οι νευροτοξίνες μπορούν πραγματικά να το εμποδίσουν και να επηρεάσουν πραγματικά τη μάθηση και τη γνωστικότητά τους για το υπόλοιπο της ζωής τους. Γι' αυτό λοιπόν μιλάμε. Γνωρίζουμε ότι υπάρχει μόλυνση και θα πρέπει να λάβουμε αποφάσεις σχετικά με το ποιος, ποιοι πολίτες, θα πάρουν τα καλύτερα πράγματα. Και μαλώνουμε, είναι τα μικρά.
Τζο – 20:21
Αυτήν τη στιγμή, τα τρόφιμα μας είναι πιο ασφαλή από το να τα αγοράζετε μόνοι σας. Η χρήση του πουρέ γλυκοπατάτας μας είναι λιγότερο πιθανό να έχει βαρέα μέταλλα επειδή κάνουμε τόσο τακτικές, αυστηρές δοκιμές από ό,τι αν αγόραζες μια γλυκοπατάτα στο ράφι και τη φτιάξεις; Αυτό που λέει ο Serenity είναι ότι ίσως θα μπορούσε πάντα να είναι έτσι. Γιατί αν η προμήθεια είχε προτεραιότητα για τα μωρά. Αλλά αυτό είναι μια πολιτική απόφαση. Αυτό είναι ένα μακροοικονομικό πράγμα που το κάνουμε ως μια μικρή εταιρεία. Οι μεγαλύτερες εταιρείες θα μπορούσαν σίγουρα να το κάνουν, αλλά η κυβέρνηση πρέπει να εμπλακεί εκεί και να πει: «Ε, αυτό είναι το πρότυπο. Πατάτες παντοπωλείου σε αυτό το επίπεδο.» Πρέπει πρώτα να πάει σε παιδικές τροφές.
Osmara – 20:56
Απολύτως. Αναφέρατε ότι ξεκινήσατε να πουλάτε τα προϊόντα σας στο διαδίκτυο και τώρα βρίσκεστε σε μεγάλους λιανοπωλητές. Θέλω να πω, σας βρίσκω στο Thrive Market, αλλά είστε που; Whole Foods, Walmart, παντού;
Τζο – 21:11
Μόλις κυκλοφορήσαμε σε χίλια Walmarts σε όλη τη χώρα. Είμαστε σε όλους τους τώρα και στους περισσότερους στόχους της Kroger. Κάθε κατάστημα φυσικών τροφίμων, μπορείτε να σκεφτείτε τα Sprouts, Natural Grocers, Whole Foods και πολλές τοπικές αλυσίδες συνεταιρισμών και τα πουλάμε. Είμαστε η βρεφική τροφή με τις πιο γρήγορες πωλήσεις σε όλο το κανάλι φυσικών τροφίμων και σε όλα τα καταστήματα φυσικών τροφίμων. Ο κόσμος μας έχει πραγματικά υιοθετήσει, και το κρέας παραδοσιακά δεν ήταν μεγάλος πωλητής με φυσικούς ανθρώπους. Υπάρχουν περισσότεροι χορτοφάγοι. Υπάρχει περισσότερο αυτή η ιδέα ότι το κρέας δεν είναι καλό για τον πλανήτη ή δεν είναι καλό για την υγεία σας. Έτσι το αποδείξαμε πραγματικά… Το κίνημα των παλαιών γενικά το έχει αποδείξει«Δεν είναι η αγελάδα, αλλά το πώς' σωστά? Είναι ο τρόπος που ανατρέφεται. Έτσι, η δέσμευση για ηθική ή γενετική προμήθεια είναι καλύτερη διατροφικά, αλλά και καλύτερη για τον πλανήτη. Από ηθική άποψη, είναι καλύτερο να αγοράσει ο καταναλωτής.
Osmara – 22:11
Εντάξει. Ας περάσουμε λοιπόν ακριβώς σε αυτό. Έχετε, έχετε μια όμορφη αποστολή. Μέρος αυτής είναι η περιβαλλοντική σας αποστολή.Οι περισσότεροι από εμάς δεν γνωρίζουμε πραγματικά τι είναι η αναγεννητική γεωργία και γιατί είναι σημαντική. Μπορείτε να εξηγήσετε εν συντομία - τι είναι; Γιατί πρέπει να μάθουμε περισσότερα για αυτό; Και τι σας έκανε να πάτε προς αυτή την κατεύθυνση;
Τζο – 22:32
Ναι. Είμαι μια αρκετά παθιασμένη περιβαλλοντική ακτιβίστρια και υπήρξα για ένα μεγάλο μέρος της ζωής μου. Κοιμόμουν στα δέντρα. Πρώτα, στο κολέγιο, καθόμουν σε δέντρα για να μην τα κόψουν. Αλυσοδένω τον εαυτό μου σε μπουλντόζες και πράγματα. Είμαι πολύ παθιασμένος με αυτό. Ήμουν πραγματικά vegan εκείνη την περίοδο. Vegan χορτοφάγος για τέσσερα χρόνια, γιατί πίστευα ότι ήταν καλύτερο για τον πλανήτη. Δεν λειτούργησε καθόλου για το σώμα μου. Ανακάλυψα ότι αυτό δεν ήταν το σωστό για μένα. Αλλά πάντα με ενδιέφερε πολύ η τοπική γεωργία, η τοπική γεωργία και πώς μπορούμε να ελαχιστοποιήσουμε το αποτύπωμα άνθρακα μόνο με την τοπική προμήθεια, που σημαίνει επίσης ζωικά προϊόντα. Επειδή δεν μπορείτε να πάρετε τοπικό φαγητό το χειμώνα, εκτός κι αν είναι κρέας, συνήθως στα Μεσοδυτικά. Ξέραμε λοιπόν ότι θέλαμε το πιο θρεπτικό κρέας. Αυτή ήταν η πρώτη μας προτεραιότητα – ήταν η διατροφή.
Γνωρίζαμε ότι τα συστήματα που εκτρέφονται σε βοσκότοπους – τα πουλερικά που τρέφονται με χόρτο, τα πουλερικά και το χοιρινό είναι καλύτερα διατροφικά. Υπάρχουν πολλές μελέτες που το συγκρίνουν και οι αναλογίες ωμέγα-3 είναι καλύτερες… Όλα είναι καλύτερα για το κρέας που εκτρέφεται στους βοσκότοπους. Θέλω επίσης να στηρίξω τις οικογενειακές φάρμες γιατί οι παππούδες μου είναι οικογενειακοί αγρότες και μεγάλωσα παρακολουθώντας τους αγώνες τους, αλλά και τη σύνδεσή τους με τη γη. Έχουμε λοιπόν και την αποστολή αυτής της οικογενειακής φάρμας. Και κατά την προμήθεια κρέατος που εκτρέφεται σε βοσκοτόπια σε οικογενειακές φάρμες, ανακαλύψαμε αυτό το αναγεννητικό κίνημα της γεωργίας. Μας διδάχτηκαν πολλά από τους ιδρυτές του Epic Bar και μας συμβουλεύονται. Είναι υπέροχοι, είναι από το Όστιν. Και ήταν μεγάλοι υποστηρικτές μας. Η επωνυμία μας είναι πολύ παρόμοια.
Osmara – 24:02
Μπορώ να δω ότι είστε πολύ ευθυγραμμισμένοι.
Τζο – 24:05
Μοιραζόμαστε το branding τους… Μας έδωσαν το δικό τους branding για να κάνει το branding μας.
Osmara – 24:10
Θέλω να πω, η επωνυμία σας είναι κατάλληλη. Τόσο καλό για εσάς παιδιά.
Τζο – 24:14
Έτσι, η αναγεννητική γεωργία είναι πραγματικά το μέλλον των τροφίμων και του περιβαλλοντισμού. Έχει την ευκαιρία να δεσμεύσει ολόκληρο το φορτίο άνθρακα που έχουμε απορρίψει στην ατμόσφαιρα τα τελευταία εκατό χρόνια. Η γεωργία μας έχει δημιουργήσει ένα τεράστιο μέρος του προβλήματος. Η κτηνοτροφία έχει πολύ άσχημο ραπ. Η φυτική γεωργία είναι εξίσου κακή όσον αφορά τις εκπομπές άνθρακα, την άροση, τα βαριά μηχανήματα, τα φυτοφάρμακα και όλα αυτά. Έτσι, ολόκληρο το σύστημα της γεωργίας έχει σπάσει και καταστρέφει τον πλανήτη.
Ιδιαίτερα στην Αμερική, όπου η άκρως βιομηχανοποιημένη γεωργία και η αναγεννητική γεωργία μπορούν να διορθώσουν όλα αυτά. Τα ζώα είναι σχεδιασμένα να ζουν σε αρμονία με τη φύση. Αλληλεπιδρούν με τη φύση. Δημιουργούν αρμονία και ισορροπία, ιδιαίτερα στα μηρυκαστικά που ζούσαν σε τεράστια κοπάδια. Ο βίσονας αναγέννησε τη Βόρεια Αμερική για χιλιάδες χρόνια. Οι λευκοί άποικοι σκότωσαν συστηματικά τον βίσονα για να απομακρύνουν τους Ινδιάνους της Αμερικής. Το οποίο επίσης στη συνέχεια ερήμωσε τις πεδιάδες, και διεύρυνε τη βιομηχανική γεωργία σε αγροκτήματα. Έχουμε τα τεράστια προβλήματα που έχουμε σήμερα.
Η λύση είναι να φέρετε πίσω αυτά τα κοπάδια - βίσωνες, βοοειδή, κατσίκες, είναι όλα μηρυκαστικά. Αφομοιώνουν το γρασίδι και ουσιαστικά δεσμεύουν άνθρακα μέσω της διαδικασίας κατανάλωσης νεκρών χόρτων, αφήνοντας το λίπασμα κοπριάς τους και μετακινούνται σε άλλη περιοχή. Αυτό που έχουν κάνει οι αναγεννητικοί αγρότες είναι ότι το έχουν μιμηθεί αυτό. Το Savory Institute είναι μεγάλος ηγέτης.
Γαλήνη – 25:54
Ο Allan Savory έχει ένα υπέροχο Ted Talk για όποιον ενδιαφέρεται. Είναι 12 λεπτά και άλλαξε όλη μου τη ζωή.
Joe – 26:00
Ναι. Σκιαγραφεί γιατί λειτουργεί και αναζωογόνησαν εκατομμύρια στρέμματα ερήμου στην Αφρική και τη μετέτρεψαν σε λιβάδια, δημιουργώντας τροφή και αλλάζοντας χωριά, δημιουργώντας οικονομική ασφάλεια.
Γαλήνη – 26:21
Το Kiss The Ground είναι μια υπέροχη ταινία που κυκλοφορεί στο Netflix. Αφηγείται ο Γούντι Χάρελσον. Είναι πιο ενδιαφέρον από όσο ακούγεται. Μου πήρε λίγο χρόνο για να το δω, αλλά αφού το παρακολούθησα, είπα: «Ω, είναι τόσο ελπιδοφόρο και εμπνευσμένο και θετικό.» Το κίνημα στο οποίο έχουμε ενταχθεί και χτίζουμε την αλυσίδα εφοδιασμού αυτών των κρεάτων. Ξέρετε ότι πολλοί από τους αγρότες με τους οποίους συνεργαζόμαστε δεν πούλησαν σε επιχειρήσεις πριν από εμάς. Έφτιαξαν όπως πώς πουλάνε τις επιχειρήσεις; Είναι μια εντελώς διαφορετική επιχείρηση που πωλεί στους καταναλωτές και πουλά σε επιχειρήσεις.
Τζο – 26:53
Είναι μια αρχαία γηγενής γεωργική πρακτική που μιμείται την αρμονία των ζώων με τη γη. Απαιτεί προσεγγίσεις πολλαπλών ειδών στη γεωργία. Πολλοί αγρότες το κάνουν απλώς διαισθητικά ανακαλύπτοντας πώς να αναζωογονήσουν τη γη τους, αλλά η θεμελιώδης βασική αρχή είναι ότι αναγεννά, κινεί πραγματικά τη γη και την κάνει καλύτερη από ό,τι τη βρήκαν μέσα από το έδαφος. Η μικροβιακή ανάπτυξη είναι ένας από τους βασικούς δείκτες, αν και τα μικρόβια στο έδαφος, έχουν πολλά παρόμοια με το μικροβίωμα του εντέρου μας. Το έδαφος και το μικροβίωμα του εντέρου έχουν αυτή την απίστευτη και μεταφορική συμβίωση. Είναι σαν, ω, το κρέας που αναγεννά τον πλανήτη αναγεννά και το έντερο μας. Και αυτή είναι η στροφή. Κάνει επίσης κακό στο έντερο μας. Αυξάνοντας τη μικροβιακή ανάπτυξη του εδάφους, μειώνετε την απορροή νερού, η οποία δεσμεύει καλύτερα το νερό. Άρα δεν αντιμετωπίζουμε προβλήματα ξηρασίας. Και τότε το ερώτημα είναι άνθρακας. Τραβά τον άνθρακα από την ατμόσφαιρα και τον επαναφέρει σε αυτά τα μικρόβια για να δημιουργήσει στη συνέχεια περισσότερη φυτική ζωή. Αυτό ουσιαστικά δημιουργεί καθαρίζει τον αέρα και δημιουργεί πράσινα λιβάδια από την έρημο.
Osmara – 28:04
Ω, μου αρέσει αυτό. Θα δημοσιεύσουμε τους συνδέσμους για εκείνο το ντοκιμαντέρ για το Ted Talk και το Kiss The Ground, επειδή το είδα πρόσφατα κι εγώ και μου τράβηξε το μυαλό. Έτσι, αυτός είναι μέρος του λόγου για τον οποίο σας αγαπάμε παιδιά στο σπίτι μας. Έχεις καλή γεύση και κάνεις καλό για τον πλανήτη. Νομίζω ότι γίνομαι γονιός φέτος, ή όχι, συγγνώμη, πέρυσι. Όχι φέτος, πέρσι. Δεν ξέρω καν την ώρα. Το να γίνω γονιός με οδήγησε να έχω μεγαλύτερη συνείδηση της περιβαλλοντικής πτυχής των πραγμάτων. Μου αρέσει που έχετε αυτό το κοινωνικό στοιχείο. Ας επανέλθουμε στα προϊόντα σας, γιατί ήθελα πολύ να ασχοληθώ.
Έτσι, μιλήσαμε για τα ποιοτικά κρέατα.Ας μιλήσουμε για τα ποιοτικά λίπη που βρίσκουμε στα προϊόντα σας. Θυμάμαι ότι διάβασα το βιβλίο της Lilly Nichol και επίσης το Brain Health From Birth της Rebecca Fett όταν ήμουν έγκυος. Μιλούν για το πόσο σημαντικό είναι να τρώτε πολλά λιπαρά εξαιρετικής ποιότητας, ακόμη και πριν μείνετε έγκυος για να προετοιμάσετε το σώμα σας για εγκυμοσύνη. Όταν το μωρό μεγαλώνει, για να ενεργοποιηθούν τα εγκεφαλικά κύτταρα και να διαμορφωθεί το νευρικό σύστημα και τα πάντα. Μόλις το μωρό βγει και απογαλακτιστεί από τη φόρμουλα ή το μητρικό γάλα και αρχίσουν τα στερεά, είναι ακόμα πιο σημαντικό.Ποιες είναι μερικές από τις πηγές λίπους υψηλής ποιότητας που μπορούμε να δούμε στα προϊόντα σας; Και γιατί είναι σημαντικά σε αυτό το αναπτυξιακό στάδιο;
Γαλήνη – 29:37
Ξέραμε ότι θα είχαμε πολύ λίπος στα προϊόντα μας από την αρχή, σωστά; Γιατί το μητρικό γάλα έχει πολλά λιπαρά. Θέλαμε να φέρουμε λίπος και πρωτεΐνες πίσω στον διάδρομο. Γνωρίζαμε ότι ένα από τα καλύτερα λίπη που μπορούσαμε να επιλέξουμε ήταν τα λιπαρά κομμάτια από τα ίδια τα ζώα. Σε μια από τις κορυφαίες γεύσεις μας, το βόειο κρέας, η γλυκοπατάτα και το λάχανο, χρησιμοποιούμε 70% άπαχο και 30% λιπαρά για να το φτιάξουμε. Αυτό είναι εντελώς «λιπασμένο» από το ίδιο το κρέας. Επιλέξαμε τους μηρούς κοτόπουλου για τη γεύση κοτόπουλου για να βεβαιωθούμε ότι συμπεριλαμβάνουμε αυτό το λίπος κοτόπουλου, αυτό το πραγματικά υγιεινό, μια εξαιρετικά πλούσια σε θρεπτικά συστατικά πηγή λίπους που δεν είχε τόσο πολύ λίπος. Προσθέσαμε - νομίζω ότι κάποιος έχει λάδι αβοκάντο. Τα αβοκάντο είναι εξαιρετικά θρεπτικά, σωστά; Όλοι συμφωνούν σε αυτό το ένα πράγμα. Περιλάβαμε επίσης μερικές από τις άλλες γεύσεις μας που είναι πιο άπαχα κομμάτια κρέατος. Σαν τον άγριο βίσωνα μας. Είναι απλώς μια πιο λεπτή κοπή. Είναι πιο αδύνατο ζώο. Χρησιμοποιούμε λίγο ελαιόλαδο.
Osmara – 30:47
Είδα το ελαιόλαδο. Φανταστικός.
Γαλήνη – 30:50
Μια από τις αγαπημένες μου γεύσεις που έχουμε είναι ο σολομός. Αγοράζουμε άγρια αλιευμένο σολομό από την Αλάσκα και το DHA και τα ωμέγα-3 σε αυτά προέρχονται από το ίδιο το ψάρι. Σωστά. Νομίζω ότι κάποιος υποστηρίζεται και με λίγο λάδι.
Τζο – 31:09
Να ανέβει μέχρι τα πέντε γραμμάρια.
Γαλήνη – 31:09
Θέλαμε πραγματικά να επιλέξουμε να βεβαιωθούμε ότι όλες οι θήκες μας έχουν σημαντική ποσότητα πρωτεΐνης και σημαντική ποσότητα λίπους. Όταν ψάχνετε για ένα πλήρες ισορροπημένο γεύμα, μπορείτε να το βρείτε σε ένα μικρό δοχείο. Σούπερ βολικό. Αυτές είναι λοιπόν οι θήκες μας.
Για την παχιά πλευρά των ρουφηξιών μας. Βγήκαμε με μια ρουφηξιά χωρίς κόκκους πριν από λίγο περισσότερο από ένα χρόνο τώρα. Γνωρίζαμε ότι θέλαμε να συμπεριλάβουμε λίγο λίπος και θέλαμε να συμπεριλάβουμε όσο περισσότερο λίπος και πρωτεΐνη σε όλα τα προϊόντα μας. Είναι πολύ δύσκολο να τσιμπολογήσεις λίπος και πρωτεΐνη, αλλά τα καταφέραμε. Έχουμε λίγο ελαιόλαδο σε αυτές τις ρουφηξιές. Θέλαμε να έχουμε περισσότερα, αλλά τα ακατάστατα και τα βρεφικά σνακ δεν ταιριάζουν πραγματικά. Έπρεπε να το παρατήσουμε λίγο, αλλά αυτό έχει ελαιόλαδο.
Τζο – 32:03
Και πήραμε ζωμό από κόκαλα. Αφυδατώσαμε ζωμό από κόκαλο και τον συμπεριλάβαμε στη σφολιάτα. Δηλαδή, νομίζω ότι είμαστε οι πρώτοι που τσιμπολογάμε ζωμό από κόκαλο.
Osmara – 32:11
Σας είπα, έτσι με καταλάβατε. Με είχες στο ζωμό από κόκαλα. Της δίνω ένα κάθε φορά και έρχεται και μετά βλέπεις τα σκυλιά γιατί κάποτε το έπεσε κατά λάθος. Το πήγαν και είναι σαν, ω, είμαστε και εμείς σε αυτό. Λατρεύω την κολοκύθα και την κανέλα, που δεν λατρεύει αυτή τη γεύση.
Τζο – 32:40
Αν πρόκειται να μιλήσουμε για λίπος, πρέπει να μιλήσουμε για τη φόρμουλα μας.
Osmara – 32:44
Ας μιλήσουμε για τη φόρμουλα σας, αυτό ήταν μια άλλη ερώτηση. Ειδικά υπό το πρίσμα των ανακλήσεων και των πάντων. Έτσι είχα κάποια προβλήματα με την παραγωγή πολύ μητρικού γάλακτος όταν γεννήθηκε το μωρό μου. Ευτυχώς είχα κάνει κάποια έρευνα και δεν βρήκα… Δεν είχα ιδέα γιατί μόλις το καταλάβατε. Σωστά? Δεν βρήκα τίποτα στις ΗΠΑ που να είναι τόσο ισχυρό όσο οι ευρωπαϊκές μάρκες. Μετά από πολλή έρευνα, πήγα με τον Hipp, αλλά ακόμα και ο Hipp θα ήθελα πραγματικά να υπήρχαν κάποια πράγματα που δεν υπήρχαν εκεί.Ας μιλήσουμε για τη φόρμουλα για το μωρό σας ή τη φόρμουλα για το μωρό σας. Και ας μιλήσουμε για τη διαφορά μεταξύ αυτού που διατίθεται στο εμπόριο ως βρεφικό γάλα σε σύγκριση με το γάλα για νήπια. Πόσο σύντομα μπορεί ένα μωρό να πιει τα πράγματά σας;
Γαλήνη – 33:42
Ναι, αυτή είναι μια καλή ερώτηση. Οπότε είχα πρόβλημα και με το θηλασμό. Ποτέ δεν σχεδίαζα να φτιάξω ένα προϊόν φόρμουλα, αλλά μετά απογαλακτίστηκε στους εννέα μήνες και είπα, «Α, όχι, πρέπει να βρω φόρμουλες για να της δώσω.» Διάλεξα μια γερμανική φόρμουλα, επέλεξα την Holle, η οποία είναι πιο δύσκολη να διαπιστώσουμε αυτές τις μέρες καθώς η FDA καταπολεμά πραγματικά τις εισαγωγές φόρμουλας στην Ευρώπη. Περίπου την ίδια εποχή, ήξερα ότι ήθελα να προσπαθήσω να φτιάξω μια καλύτερη φόρμουλα. Καταφέραμε να φτιάξουμε την καλύτερη φόρμουλα στον πλανήτη όσον αφορά την ερώτησή σας. Η δική μας λέει πάνω σε αυτό - είναι η φόρμουλα μας για νήπια με πλήρες γάλα Α2 που τρέφεται με χόρτο. Υπάρχουν, φυσικά, πολύ αυστηροί κανονισμοί για τα βρεφικά γάλατα, που θα έπρεπε να υπάρχουν. Είναι ένα προϊόν για τον πιο ευάλωτο πληθυσμό της χώρας μας.
Υπάρχουν τρεις κύριες κατηγορίες κανόνων για αυτό. Το ένα είναι 29 θρεπτικά συστατικά που έχουν ένα εύρος - πρέπει να πληρούν αυτό το εύρος. Δεν μπορεί να είναι υψηλότερο από αυτό το εύρος που βγάζει ο FDA και το δικό μας ικανοποιεί αυτά τα 29 θρεπτικά συστατικά. Η άλλη μεγάλη απαίτηση είναι να έχει κατασκευαστεί ως τύπος που έχει ελεγχθεί σωστά, σωστά; Αυτή είναι η εγκατάσταση που το κάνει να έχει πραγματικά υψηλά πρότυπα καθαριότητας. Αυτό μπορεί πραγματικά να κάνει κάτι που είναι ασφαλές για αυτά τα μωρά. Το δικό μας παράγεται σε τέτοιες εγκαταστάσεις. Η άλλη απαίτηση που έχει ο FDA αυτή τη στιγμή είναι να υπάρχουν μελέτες σίτισης βρεφών που εκτελούνται. Έτσι, αυτό είναι κάτι που δεν συναντάμε. Έχω κάποια προβλήματα με αυτό μόνο για ηθικούς λόγους. Τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι σπουδές, το έχω εξετάσει, γιατί μπορεί να το κάνουμε κάποια στιγμή.
Το πρώτο πράγμα που κάνετε είναι να δοκιμάσετε τη φόρμουλα σας σε μωρά ποντίκια. Εάν αυτά τα ποντίκια μεγαλώνουν ένα συγκεκριμένο ποσό τρώγοντας τη φόρμουλα σας, τότε μπορείτε να το δοκιμάσετε σε ζωντανά μωρά. Και τα μωρά ποντίκια μισούν τη λακτόζη, η οποία είναι η φυσική πηγή υδατανθράκων που βρίσκεται στο μητρικό γάλα και στο αγελαδινό γάλα. Οι εταιρείες βρεφικών παρασκευασμάτων, βάζουν σιρόπι καλαμποκιού, μαλτοδεξτρίνη και όλα αυτά τα άλλα άμυλα. Τα ποντίκια θα τα φάνε και θα μεγαλώσουν περισσότερο. Είναι επίσης φθηνότερα και πιο σταθερά στο ράφι και ευκολότερα.
Osmara – 35:55
Δεν είχα ιδέα.
Γαλήνη – 35:56
Αυτό είναι ένα τεράστιο πρόβλημα που έχω με αυτό. Επίσης δοκιμάζοντας οτιδήποτε σε ανθρώπινα μωρά. Δεν γνωρίζω.
Τζο – 36:03
Πληρώνουν κυριολεκτικά τις μαμάδες. Πληρώνονται για να ταΐζουν το μωρό τους με αυτό το μη εγκεκριμένο γάλα και στη συνέχεια να παρακολουθούν την ανάπτυξή τους. Καμία άλλη χώρα που γνωρίζουμε δεν το απαιτεί αυτό. Η Ευρώπη σίγουρα δεν το απαιτεί. Κοστίζει εκατομμύρια δολάρια. Χρειάζονται πολλά χρόνια, τρία χρόνια για να ολοκληρωθεί. Πραγματικά περιορίζει τις μικρές εταιρείες. Εξαρτάται από το ότι, καθώς υπάρχουν όλοι αυτοί οι κανόνες συστατικών, όλα ρυθμίζονται από τον νόμο Formula Act του 1980, ο οποίος βασίζεται στην επιστήμη της δεκαετίας του εβδομήντα.
Γαλήνη – 36:35
Επιστήμη λοιπόν 50 ετών.
Osmara – 36:38
το εχω ακουσει αυτο. έμεινα έκπληκτος. Εν τω μεταξύ, στην Ευρώπη, αυτό δεν συμβαίνει, σωστά;
Γαλήνη – 36:47
Αναθεωρούν τα πρότυπά τους κάθε λίγα χρόνια. Στην πραγματικότητα, μόλις κατέβασα το πιο πρόσφατο που έχει 106 σελίδες. Ανυπομονώ να το διαβάσω. Και κάνουν όλες αυτές τις ενδιαφέρουσες μελέτες, όπως τι γίνεται με το κατσικίσιο γάλα; Και τι γίνεται μεπροβιοτικά? Τι γίνεται, θα αναζητήσω σακχαρίτες για φόρμουλα για νήπια ή μόνο για βρέφη. Έχουν τεράστιο επιπολασμό της φόρμουλας για νήπια στην πραγματικότητα στην Ευρώπη. Οι ΗΠΑ είναι, για καλούς λόγους, ορισμένοι νομοθέτες και ομάδες παρακολούθησης έχουν πολύ κακή φόρμουλα για νήπια, κυρίως επειδή πολλά από αυτά που υπάρχουν εκεί έξω περιέχουν σιρόπι καλαμποκιού αναμεμειγμένο με συνθετικές βιταμίνες. Αυτό θα ήταν λογικό γιατί τα στάνταρ μας είναι χαμηλότερα. Στην Ευρώπη, τα πρότυπά τους είναι πολύ υψηλότερα και στην πραγματικότητα συνιστούν τη φόρμουλα παρακολούθησης ή φόρμουλα για νήπια πιο συχνά στους ασθενείς τους ενός έτους και δύο ετών, όπως κάνουν οι γιατροί.
Τζο – 37:41
Η απλή εξήγηση είναι ότι επιτρέπεται να προτείνουμε τη φόρμουλα μας μόνο για 12 μήνες και άνω. Επιτρέπεται να το αποκαλούμε μόνο φόρμουλα για νήπια. Υπάρχουν πολλά οφέλη από τη φόρμουλα για νήπια, είναι καλύτερο από το απλό γάλα γιατί ξεκινάμε με πλήρες γάλα Α2, για αρχή. Πλήρες γάλα που εκτρέφεται με αναγέννηση, το οποίο είναι αρκετά δύσκολο να βρεθεί.
Osmara – 38:02
Θα σε ρωτούσα για αυτό. Ποια είναι η διαφορά μεταξύ Α1 και Α2; Πώς το εξηγείτε αυτό σε ανθρώπους που δεν το γνωρίζουν;
Γαλήνη – 38:10
aap similac ανάκληση
Ναι, υπάρχει μια πρωτεΐνη βήτα-καζεΐνης εκεί. Έχουν ονομαστεί Α1 και Α2. Και τα περισσότερα θηλαστικά γάλα σε αυτή τη χώρα, εννοώ, ολόκληρος ο κόσμος είναι Α2. Άρα το ανθρώπινο γάλα είναι Α2, το κατσικίσιο γάλα είναι Α2, το πολύ αγελαδινό γάλα είναι Α2 και το γάλα καμήλας είναι Α2. Αλλά υπήρξαν κάποιες γενετικές μεταλλάξεις σε ορισμένες ράτσες αγελάδων που παράγουν τώρα γάλα Α1. Και το γάλα Α1, ο τρόπος με τον οποίο πέπτεται είναι πιο ερεθιστικό για τον ανθρώπινο πεπτικό σωλήνα και μπορεί να είναι πιο δύσκολο να χωνευτεί. Πολλοί άνθρωποι που έχουν πρόβλημα στην πέψη του γάλακτος ή των γαλακτοκομικών προϊόντων, μπορεί να είναι το Α1. Μπορεί να μην έχετε τόσο μεγάλο πρόβλημα αν δοκιμάσετε το A2.
Τζο – 38:57
Λοιπόν, αν μπορούν να ανεχθούν κατσίκα, θα μπορούσαν να ανεχθούν αγελάδες γαλακτοπαραγωγής Α2.
Γαλήνη – 39:01
Πιθανός. Θέλω να πω, υπάρχουν ακόμα πραγματικά πράγματα όπως οι αλλεργίες. Απλώς είναι πολύ λιγότερο διαδεδομένα από ό,τι νομίζουμε. Μπορεί να είναι περισσότερο μια δυσανεξία σε πολλούς ανθρώπους.
Τζο – 39:11
Βασικά το ανθρώπινο γάλα είναι Α2. Εάν πρόκειται να προσπαθήσετε να μιμηθείτε το ανθρώπινο γάλα με μια φόρμουλα, ένα από τα πράγματα είναι να πάρετε σωστά την πρωτεΐνη. Το δεύτερο πράγμα είναι να κάνετε σωστά το προφίλ των λιπαρών οξέων. Το οποίο είναι απίστευτα πολύπλοκο. Αυτό μας οδήγησε σε αυτό το θέμα, επειδή οι περισσότερες από τις άλλες μάρκες χρησιμοποιούν βιομηχανικά σπορέλαια. Λάδι Canola, ηλιέλαιο, και ούτω καθεξής. Μισούμε αυτά που είναι φλεγμονώδη, είναι ουσιαστικά βιομηχανικά απόβλητα που ταΐζουμε το μωρό. Έχουμε το πιο περίπλοκο προφίλ λιπαρών οξέων από οποιαδήποτε φόρμουλα που δημιουργήθηκε ποτέ, όπου υπάρχουν οκτώ διαφορετικές πηγές λίπους.
Osmara – 39:52
Διαφορετικές πηγές λίπους, ας τις διαβάσουμε.
Γαλήνη – 39:55
Είναι το αγαπημένο μου πράγμα για αυτό το προϊόν. Το πρώτο είναι το ίδιο το πλήρες γάλα Α2. Δεν αφαιρούμε το λίπος του γάλακτος. δεν θα το κάνουμε. Οι περισσότερες φόρμουλες παρασκευάζονται με αποβουτυρωμένο γάλα, αφαιρούν το λίπος του γάλακτος.
Osmara – 40:07
Δεν ήξερα ότι.
Γαλήνη – 40:08
Ναι. Θέλουμε να αφήσουμε το λίπος του γάλακτος μέσα.
Τζο – 40:10
Αναρωτιέμαι αν έχει να κάνει με τις μελέτες σε ποντίκια.
Γαλήνη – 40:12
Είναι δυνατό. Στην πραγματικότητα πιστεύω ότι είναι επειδή τα βιομηχανικά σπορέλαια έχουν… Είναι πραγματικά δύσκολο να επιτευχθεί η σωστή ισορροπία αυτών των συγκεκριμένων λιπαρών οξέων. Τα βιομηχανικά σπορέλαια είναι λίγο πιο εύκολα με αυτόν τον τρόπο.
Τζο – 40:23
Ναι. Φαίνεται καλό στο χαρτί.
Γαλήνη – 40:25
Αυτό έχει πλήρες γάλα Α2. Χρησιμοποιούμε εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο. Λάδι καρύδας. Χρησιμοποιούμε φοινικέλαιο, το οποίο, κατά κάποιο τρόπο, έχει και κακή απόδοση. Αυτό προέρχεται από βιώσιμες πηγές. Ο λόγος που το συμπεριλαμβάνουμε σε μικρή ποσότητα είναι ότι ένα από τα πιο διαδεδομένα λιπαρά οξέα στο ανθρώπινο γάλα είναι το παλμιτικό οξύ. Ήταν πραγματικά δύσκολο να βρεις αυτή την πηγή αν δεν κοιτάς τα βιομηχανικά σπορέλαια. Τα βιομηχανικά σπορέλαια τους περιέχουν παλμιτικό οξύ και το φοινικέλαιο περιέχει επίσης παλμιτικό οξύ. Υπάρχουν μερικές μελέτες που δείχνουν ότι τα παρασκευάσματα με πολύ υψηλό επιπολασμό φοινικέλαιου μπορεί να είναι ερεθιστικά για το έντερο του μωρού. Αυτό είναι αλήθεια, αλλά χρησιμοποιούμε λίγο για να στρογγυλοποιήσουμε αυτό το παχύ προφίλ. Χρησιμοποιούμε επίσης βούτυρο κακάο, το οποίο είναι ένα κορεσμένο λίπος που δεν θέλαμε, αλλά το κάνει πολύ καλό, πράγμα που είναι ένα μπόνους, σωστά;
Osmara – 41:24
Φίλε, θα πρέπει να το δοκιμάσουμε.
Γαλήνη – 41:27
Ένα από τα άλλα αγαπημένα μου συστατικά είναι το λάδι φυκιών. Χρησιμοποιούμε λάδι άγριων φυκών για την περιεκτικότητα σε DHA και προέρχεται από άγρια πηγή. Επομένως, δεν είναι πιστοποιημένο βιολογικό, επειδή είναι ένα άγριο φαγητό, επομένως δεν μπορείτε να έχετε ένα άγριο φαγητό να είναι βιολογικό. Επομένως, το προϊόν μας τεχνικά δεν είναι βιολογικό, παρόλο που τα πάντα εκεί είναι βιολογικά, αλλά δεν θα μπορούσαμε να το ονομάσουμε βιολογικό. Ναι, λοιπόν, έπρεπε να θυσιάσουμε, το βιολογικό πρότυπο, αλλά κάνουμε την επιλογή υπέρ της διατροφής. Όποτε υπάρχει μια δύσκολη επιλογή και, μια σκληρή κλήση, επιλέγουμε τα μωρά κάθε φορά. Το άλλο λίπος που χρησιμοποιούμε είναι η λεκιθίνη του αυγού, η οποία είναι μια άλλη πολύ καλή πηγή χολίνης.
Τζο – 42:21
Υπάρχουν πολλές μελέτες που δείχνουν ότι οι αλλεργίες στα αυγά δεν προκαλούνται από τη λεκιθίνη του αυγού. Πρέπει να βάλουμε μια κλήση αυγού εκεί, αλλά αν ανησυχείτε για αλλεργίες, η λεκιθίνη αυγού είναι στην πραγματικότητα ένα ασφαλές ή λίγο πολύ ένα ασφαλές συστατικό.
Γαλήνη – 42:33
Η λεκιθίνη ηλίανθου είναι ένα άλλο πραγματικά εξαιρετικά πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά λίπος που παρέχει τη σωστή ισορροπία λιπαρών οξέων. Στην πραγματικότητα, ακόμη και απλώς βοηθά στη διαδικασία παραγωγής, η οποία είναι απλώς ένα βολικό υποπροϊόν της χρήσης αυτού του συστατικού. Αυτό είναι ίσως το πράγμα για το οποίο είμαι πιο περήφανος, για τον τύπο, εννοώ ότι έχουμε αναβαθμίσει κάθε πηγή μακροθρεπτικών συστατικών. Έχουμε αναβαθμίσει την πρωτεΐνη, έχουμε αναβαθμίσει τα λίπη, έχουμε αναβαθμίσει τους υδατάνθρακες επειδή χρησιμοποιούμε λακτόζη. Μας πήρε τόσο πολύς χρόνος για να καταλάβουμε πώς να συμπεριλάβουμε ή ποιον καλύτερο να συμπεριλάβουμε και ποιες αναλογίες. Ήταν απλώς ένα πολύ περίπλοκο επιστημονικό και μαθηματικό πρόβλημα, αλλά είμαι πραγματικά πολύ περήφανος για τα αποτελέσματα που έχουμε.
Οσμάρα – 43:16
Αυτό είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο και είναι τόσο επίκαιρο. Πού μπορούν οι γονείς να βρουν τη φόρμουλα για το μικρό παιδί σας; Είναι το ίδιο; Όπως ξέρω ότι το έχω δει στο Thrive και τέτοια πράγματα, αλλά υπάρχει κάπου όπου βρήκαμε ότι βρίσκουμε τις θήκες, είναι πιθανό να το βρούμε;
Τζο – 43:33
Ναι. Σίγουρα στο διαδίκτυο, έτσι στον ιστότοπό μας, στο Amazon, μόλις παρουσιάσαμε το μεγαλύτερο κουτάκι στον ιστότοπό μας, το μέγεθος έκπτωσης για τους βαρείς χρήστες. Το κουβαλάει και η Whole Foods. Μπορείτε να το πάρετε οποιαδήποτε Ολόκληρα Τρόφιμα. Μόλις το κυκλοφόρησε στο Sprouts. Λοιπόν, ξέρετε, το κυκλοφορούμε. Είναι μια πιο αργή υιοθεσία, αλλά βγαίνει. Υπάρχουν, ξέρετε, παντού εκτός αποθέματος. Προσπαθούμε να βρούμε βρεφικά παρασκευάσματα σε όλη αυτή τη χώρα. Το βάζουν περιορισμούς. Διότι αυτοί, ο FDA, έχουν αυτούς τους ξεπερασμένους κανονισμούς που εμποδίζουν την καινοτομία. Καταπολεμούν τις ευρωπαϊκές φόρμουλες. Το απαγόρευσαν πέρυσι. Μετά δεν κατάφεραν να ρυθμίσουν τη λιστέρια και το φυτό, παρά τους κανονισμούς, δεν εφάρμοσαν το πηγάδι, γνώριζαν για αυτό το θέμα από τον περασμένο Σεπτέμβριο. Στη συνέχεια, έγινε γνωστό πριν από μερικούς μήνες. Και αυτό οδήγησε στο κλείσιμο. Τώρα δεν μπορείτε να πάρετε φόρμουλες, είναι σαν αυτό που κάνουν οι γονείς μας. Εν τω μεταξύ, δεν μπορούμε να διαφημίσουμε τη φόρμουλα μας ως γάλα για βρέφη, παρόλο που είναι ανώτερη.
Γαλήνη – 44:39
Έχουμε μερικούς πελάτες που μας λένε ότι πηγαίνουν τη φόρμουλα μας στον παιδίατρό τους και λένε, «Γεια, νομίζω ότι θα ήθελα να το δώσω στο οκτώ μηνών μου. Παιδίατρο, τι πιστεύεις;» Έχουμε ακούσει αναφορές για μερικούς παιδιάτρους που λένε, «Ω, αυτό είναι καλό για το μωρό σου.» Εάν ενδιαφέρεστε για το προφίλ συστατικών, αν πιστεύετε ότι μπορεί να λειτουργήσει για το μωρό σας , ιδιαίτερα.
Osmara – 45:04
Ρωτήστε τον παιδίατρό σας.
Γαλήνη – 45:05
Ρωτήστε τον παιδίατρό σας και μάθετε.
Osmara – 45:09
Ναι, είναι τόσο καλό. Θέλω να πω, μόλις το καλύψαμε σχετικά με το δελτίο και τις ελλείψεις. Φτωχοί γονείς που προσπαθούν να προμηθευτούν. Και εννοώ, είναι πραγματικά τρομακτικά πράγματα.
Γαλήνη – 45:19
Τόσο λυπηρό.
Osmara – 45:20
Πραγματικά τρομακτικά πράγματα. Άρα αυτό είναι καταπληκτικό. Εσείς έχετε τώρα τη φόρμουλα, τις θήκες, τις ρουφηξιές, οτιδήποτε άλλο στα σκαριά;
Γαλήνη – 45:30
Έχουμε όλα τα είδη στα σκαριά.
Τζο – 45:32
Θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε τα προϊόντα μας με την κόρη μας. Είναι τρεισήμισι πια. Εξετάζουμε σνακ για νήπια που μπορούν να συνεχίσουν να μεγαλώνουν. Τελικά, θέλουμε να είμαστε μια κορυφαία εταιρεία παιδικών τροφίμων. Μακροπρόθεσμα, θα συνεχίσουμε να γερνάμε πριν από μωρά και θα γίνουμε εταιρεία παιδικών τροφίμων. Προς το παρόν, εστιάζουμε στα μωρά και σε αυτό το τμήμα των μεγαλύτερων νηπίων. Βασικά, όλα στον διάδρομο χρειάζονται αναβάθμιση.
Γαλήνη – 46:03
Οτιδήποτε πρέπει να αγοράσω από κάποιον άλλο είναι επώδυνο.
Τζο – 46:06
Είναι όλα παραβιασμένες εκδόσεις όλων αυτών των άλλων πραγμάτων. Οπότε τα εξετάζουμε όλα. Το θέμα είναι ποιο είναι το επόμενο. Όχι ποιο, τελικά θα τα κάνουμε όλα. Έχουμε πολλά υπό ανάπτυξη και χρειαζόμαστε πάντα δοκιμαστές γεύσης. Μπορεί να σας στείλω μερικά πρωτότυπα αν θέλετε να τα δώσετε…
Osmara – 46:24
Φέρτε το. Εργαζόμαστε για να μαγειρέψουμε το μωρό νούμερο δύο εδώ. Απλώς, συνέχισε να έρχεται. Είναι υπέροχο. Έχετε κάνει τόσο καλή δουλειά με την εταιρεία, το εμπορικό σήμα, την αποστολή και την εκπαίδευση, και αυτή ήταν μια από τις άλλες ερωτήσεις μου, σωστά; Όπως πολλοί από εμάς δεν έχουμε μεγαλώσει με υγιεινές διατροφικές συνήθειες, είμαστε παιδιά της δεκαετίας του ογδόντα και του ενενήντα.Νιώθω ότι πολλοί από εμάς πραγματικά θέλουμε να κάνουμε καλύτερα για τα παιδιά μας, αλλά ίσως δεν έχουμε υιοθετήσει οι ίδιοι τις βέλτιστες διατροφικές συνήθειες. Τι θα έλεγες λοιπόν; Τι συμβουλές μπορείτε να δώσετε στους γονείς που προσωπικά δεν είναι αρκετά εκεί, αλλά θέλουν πραγματικά να το εμφυσήσουν και να το διαμορφώσουν στα παιδιά τους, καθώς αρχίζουν να τρώνε στερεά και τη σημασία του παραθύρου γεύσης και όλα αυτά;
Γαλήνη – 47:19
Λοιπόν, τρώμε το παγωτό μας αφού πάει για ύπνο. Νομίζω ότι ένα από τα μεγάλα προβλήματα με το να βοηθήσουν τους γονείς να ταΐσουν τα παιδιά τους… Έτσι, οι τηγανιτές πατάτες είναι το νούμερο ένα λαχανικό για παιδιά κάτω των δύο ετών. Δηλαδή, είναι εγκληματικό. Και γιατι είναι αυτό? Γιατί αυτό? Ξέρεις, φυσικά, έχουν ωραία γεύση. Οι τηγανιτές πατάτες είναι φοβερές, αλλά είναι επίσης ότι οι ίδιοι οι γονείς τις τρώνε και δεν μπορείτε να αρνηθείτε στα παιδιά σας τα φαγητά που έχετε μπροστά σας. Σωστά? Θέλω να πω, θα μπορούσατε να προσπαθήσετε, αλλά κοιτάξτε… Και υπάρχουν επίσης γονείς που αντιμετωπίζουν τη δική τους αίσθηση αυτοεκτίμησης για τη δική τους, θέματα σώματος, τα δικά τους προβλήματα υγείας.
Για μένα, δεν ξέρω, ήταν πολύ βολικό για την υγεία μου που θέλω να διαμορφώσω αυτές τις καλές συμπεριφορές για το παιδί μου. Ότι της δείχνω τα λαχανικά που υπάρχουν στο πιάτο μου, ότι μαγειρεύουμε λαχανικά στην κουζίνα μας. Θα σας πω, μάλλον τρώω πιο υγιεινά τώρα, ότι είμαι μαμά. Δεν γνωρίζω. Ήμουν πάντα αρκετά υγιής.
Τζο – 48:34
Σε σύγκριση με την εγκυμοσύνη ήσουν υγιής…
Osmara – 48:41
Αυτή είναι η μεγαλύτερη εξαίρεση. Το πρώτο μου τρίμηνο. Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εκείνο το πρώτο τρίμηνο, ήθελα απλώς υδατάνθρακες. Δεν με ένοιαζε ποια μορφή. Το μόνο πράγμα που μπορούσα να στομάχω.
Γαλήνη – 48:48
δεν θα το ξεχάσω ποτέ αυτό. Μια μέρα ο Τζο γύρισε σπίτι και είχα μια πίτσα στο τραπέζι, ολόκληρη πίτσα μπροστά μου. Θα έτρωγα μια πίτσα το χρόνο. Θα πήγαινα σαν μια φορά το χρόνο. Το είχα ολόκληρο, γιατί απλά δεν είχα φάει όλη μέρα. Ήταν το βράδυ που πέθαινα της πείνας, αλλά ήμουν, ένιωθα τόσο άρρωστος και δεν μπορούσα να πάρω τίποτα άλλο εκτός από το ανακουφιστικό φαγητό.
Τζο – 49:11
Υπάρχουν λοιπόν πρακτικές συμβουλές – προσπαθήστε να αγοράζετε μόνο, να έχετε υγιεινά τρόφιμα στο ντουλάπι και την κουζίνα μας, έτσι ώστε αν τρώμε παράξενα σε ένα εστιατόριο ή σε ένα πάρτι ή πατάτες τηγανιτές σε ένα εστιατόριο, κοτόπουλο, οτιδήποτε, δεν είναι τόσο μεγάλη υπόθεση. , αλλά όπως κάθε μέρα, έχουμε μόνο υγιεινές διατροφικές επιλογές. Μπορείτε να κάνετε τα πάντα στην κουζίνα. Μπορείτε να το φάτε γιατί είναι όλα υγιεινά. Όπως είπε, αν πρόκειται να φάμε πρόχειρο φαγητό ή να αφεθούμε στο φαγητό, να το κάνουμε ακριβώς μακριά της. Μην την αφήσεις να σε δει να το κάνεις. Αυτές τις μέρες με την ηλικία των τριών, είναι μια συζήτηση για τη ζάχαρη όλη την ώρα. Πάντα θέλει ζάχαρη. Είναι σαν, έτσι έχουμε αυτήν την πρωτεΐνη πριν από τον κανόνα της ζάχαρης, που εξηγήσαμε ότι δεν είναι ένας κανόνας που φτιάξαμε. είναι κανόνας. Το σώμα μας το έχει αυτό.
Ξέρετε ότι όπως είπε το σώμα μας, αν δεν τρώτε ζάχαρη χωρίς πρωτεΐνη, μπορεί να αρρωστήσετε. Μπορείς να είσαι επιρρεπής, δεν είναι καλό για σένα. Της λέμε λοιπόν για αυτές τις συνέπειες. Είναι πολύ ξεκάθαρη σχετικά με το να τρώει χοτ-ντογκ πριν αν πάμε σε ένα πάρτι γενεθλίων.
Γαλήνη – 50:10
Κάναμε πολλά πάρτι γενεθλίων.
Τζο – 50:13
Έχει τον τρόπο να τρώει και να γιορτάζει και να είναι μέλος της παρέας. Δεν θα αντιμετωπίσουμε αυτή τη φοβερή πτώση ζάχαρης αργότερα.
Osmara – 50:27
Και της μαθαίνετε να κατανοεί τις συνέπειες των επιλογών, κάτι που είναι εξαιρετικό. Νομίζω ότι θα το υιοθετήσω κι εγώ. Εσείς λοιπόν είστε σύζυγοι. Γίνετε γονείς μαζί. Είστε επιχειρηματικοί εταίροι. Ως κάποιος που – ο σύζυγός μου είναι και ο επιχειρηματικός μου συνεργάτης. Δουλεύουμε, ειδικά μετά την πανδημία, εργαζόμαστε κυρίως από το σπίτι τώρα.Τι συμβουλές έχετε για άλλους γονείς που είναι στα χαρακώματα και που φορούν όλα αυτά τα διαφορετικά καπέλα, αλλά όλοι μαζί σαν ένα, πώς τα καταφέρνετε;
Τζο – 51:10
Μιλήσαμε για τη δημιουργία μιας ομάδας υποστήριξης για γονείς που εργάζονται μαζί, αλλά υπάρχουν μερικά πράγματα που μάθαμε κάνοντας αυτό εδώ και αρκετά χρόνια. Μια μεγάλη πρόκληση είναι πότε να μιλάμε για δουλειά και πότε όχι για δουλειά. Είναι εύκολο να μιλάς συνέχεια στη δουλειά. Ένας από τους κανόνες που έχουμε είναι να μην μιλάμε για δουλειά στο κρεβάτι. Παραβιάζουμε τον κανόνα εκείνη τη στιγμή, αλλά τουλάχιστον ένας από εμάς μπορεί να πει, «Γεια, είμαστε στο κρεβάτι, δεν υπάρχει συζήτηση για δουλειά.» Καταφέραμε να διατηρήσουμε, προσπαθούμε για ένα εβδομαδιαίο ραντεβού. Φυσικά, δεν γίνεται κάθε εβδομάδα. Αν προσπαθούμε εβδομαδιαία, τουλάχιστον συμβαίνει δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα. Μερικές φορές μιλάμε για την απόκτηση μπέιμπι σίτερ κάθε Παρασκευή βράδυ, όπως μια σταθερή μπέιμπι σίτερ. Όπως πρέπει να βγούμε έξω, πρέπει βασικά να έχουμε μια μπέιμπι σίτερ. Δεν έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο, αλλά αυτός είναι ένας τρόπος που θα ήταν σαν να κάνετε τον εαυτό σας να έχει ένα ραντεβού. Για να μιλήσουμε για τη δουλειά στο αυτοκίνητο στο δρόμο για οπουδήποτε θα πάμε, όπως ακριβώς θα συζητήσουμε τα τελευταία πράγματα.
Είχαμε πάντα προπονητές ή συμβούλους μαζί μας. Σαν να μην το κάνεις μόνος σου. Μόλις αποθηκεύσαμε τη λίστα s**t που την ονομάζουμε, τη λίστα των πραγμάτων που μόλις, για αυτές τις συνεδρίες. Απλώς κάνουμε τις συζητήσεις μπροστά σε κάποιους από αυτούς. Δεν κάνουν τίποτα, αλλά είναι σαν να είμαστε πιο επαγγελματίες.
Γαλήνη – 52:31
Υπεύθυνος.
Τζο – 52:32
Αρχίσαμε να πηγαίνουμε σε χώρους συνεργασίας ή ανοίξαμε ένα γραφείο επειδή είμαστε πιο επαγγελματίες στο γραφείο από ό,τι θα είμαστε σαν στον καναπέ, ή σαν να μας προκαλούν ή να τσακώνονται. Υπάρχουν λοιπόν μικρά πράγματα όπως αυτό.
Γαλήνη – 52:47
Μαθαίνουμε - ποιος θα πάρει την απόφαση. Είναι μια απόφαση που πρέπει να πάρουμε και οι δύο μαζί; Πρέπει να καταλήξουμε σε συμφωνία ή είναι μια απόφαση που πρόκειται να πάρω ή μια απόφαση που θα πάρει, όπως να το πάρει, να το καταλάβω εκ των προτέρων; Α, αυτό είναι θέμα λειτουργίας. θα το φτιάξω. Να καταλάβουμε πού δεν χρειαζόμαστε πραγματικά. Είσαι μαμά, είμαστε γονείς. Δεν έχουμε χρόνο για άσκοπες συζητήσεις που δεν είναι σημαντικές. Αν του εμπιστευτώ να πάρει μια απόφαση με αυτό το συγκεκριμένο πράγμα, θα πω απλώς, «Σε εμπιστεύομαι». Απλά πήγαινε να το βρεις. Δεν με νοιάζει.» Ξέρεις, απλώς, ας συνεχίσουμε να προχωράμε. Αυτός είναι ένας τρόπος που θα το κάνουμε. Κρατήστε τις πιο δύσκολες συζητήσεις για εκείνες όπου και οι δύο πρέπει πραγματικά να λάβετε την απόφαση και στρατηγική υψηλού επιπέδου, όπου και οι δύο πρέπει να συμφωνείτε και να ευθυγραμμίζεστε πλήρως με τον τρόπο που λειτουργεί καθημερινά.
Τζο – 53:37
Απλώς πρέπει να δεσμευτείτε να μην αφήσετε την επιχειρηματική σχέση να βλάψει την προσωπική σχέση. Η προσωπική σχέση είναι το θεμέλιο και κάθε επιτυχία που έχουμε στην επιχείρηση μαζί θα προέλθει από μια ισχυρή σύνδεση που έχουμε. Αν αυτό αρχίσει να το βλάπτει, σαν να είναι εκτός λειτουργίας, δεν αξίζει τον κόπο. Θα προέλθει από αυτό το θεμέλιο και θα είναι βράχος.
Γαλήνη – 54:06
Αυτό είναι κάτι για το οποίο μιλήσαμε με την Della όταν βγαίνουμε στα ραντεβού μας γιατί δεν θα ξεχάσω ποτέ πότε ήταν, δυόμισι ίσως. Η λάμπα άναψε. Όχι, στην πραγματικότητα νομίζω ότι ήταν τριών, η λάμπα άναψε τον εγκέφαλό της όταν άρχισε να συνειδητοποιεί ότι όταν βγαίνουμε ραντεβού, επιλέγουμε να μην την παίρνουμε.
Και είναι σαν, δεν με παίρνεις. Είμαι σαν, όχι, ήταν πολύ δύσκολο για μένα. Συνειδητοποιήσαμε ότι έπρεπε να της εξηγήσουμε πόσο σημαντικό είναι να βγαίνουμε μαζί. Εγώ βγαίνω ραντεβού μαζί της και εκείνη βγαίνει ραντεβού μαζί του, σωστά.
Τζο – 54:30
Έννοια ενός προς έναν στον παππού και τη γιαγιά. Σαν να έχει την ιδέα. Έτσι, προσπαθούμε να έχουμε ένα εβδομαδιαίο - έχω ένα εβδομαδιαίο ραντεβού μαζί της. Η Serenity έχει ένα εβδομαδιαίο ραντεβού μαζί της.
Γαλήνη – 54:50
Πηγαίνουμε στην παιδική χαρά.
Osmara – 54:48
Ναι. Ο καθένας παίρνει τον ποιοτικό του χρόνο. Ω, μου αρέσει αυτό. Λοιπόν, φαίνεται ότι παίζετε πραγματικά, σαν να γνωρίζετε πραγματικά και να γνωρίζετε τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία του άλλου, και το τιμάτε αυτό. Νομίζω ότι αυτό είναι, είναι προφανές όσον αφορά το τι δημιουργήσατε τα αποτελέσματα και το πώς εμφανίζεστε, ακόμα και σε αυτή τη μικρή συζήτηση που κάνουμε εδώ. Άρα αυτό είναι υπέροχο.
Είναι υπέροχο να κλείνουμε τα πράγματα. Θα ήθελα απλώς να κάνω μια ερώτηση στη Serenity και μια ερώτηση σε εσάς, Τζο.Στο Serenity, εσύ, ως συνάδελφος επιχειρηματίας, μαμά, σύζυγος, γυναίκα, εαυτός, σωστά; Σαν να υπάρχει αυτό το μέρος ό,τι κι αν είναι, όπως η πνευματικότητα ή απλώς η αυτοσύνδεση. Πώς κάνεις, θέλω να πω ισορροπημένο, αλλά ίσως δεν είναι ισορροπημένο. Όπως πώς τα πηγαίνεις με όλα αυτά; Πώς, τι μάθατε στην πορεία αυτού του ταξιδιού;
Γαλήνη – 55:52
Η συμβουλή μου είναι, και νομίζω ότι ο σκοπός της γονεϊκότητας και από ανθρώπινη, υπαρξιακής προοπτικής είναι ένας. Μπορείτε να ξαναδείτε τις παιδικές σας πληγές και τελικά να αποφασίσετε ότι μπορείτε να τις νιώσετε με διαφορετικό τρόπο επειδή είστε ενήλικες τώρα. Δύο, νομίζω ότι είναι, όπως είπες, η ισορροπία είναι να προσπαθείς σε ό,τι κάνεις να προσπαθείς να ισορροπήσεις. Όταν αρχίζω να δουλεύω πάρα πολύ, ξέρω ότι πρέπει να αντέξω με αυτόν τον τρόπο και να περάσω λίγο περισσότερο χρόνο στο σπίτι ή κυρίως με τον εαυτό μου. Η φροντίδα του εαυτού για τις μαμάδες κατά τη γνώμη μου είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για τις περισσότερες πιθανώς τις μαμάδες εκεί έξω. Ξέρω, στην πραγματικότητα, το κάνω κράτηση στο ημερολόγιό μου. Το ημερολόγιό μου τρέχει όλη μου τη μέρα, πάρε τον Ντέλλα στο σχολείο, πήγαινε σε αυτή τη συνάντηση, πήγαινε να κουρευτείς, κάνε όλα αυτά τα πράγματα. Αν το κλείσω μια φορά το μήνα, κοιτάζω το ημερολόγιό μου, κάνω κράτηση για τις προπονήσεις μου. Κλείνω τα ραντεβού μου με τον Τζο. Έκλεισα τα ραντεβού μου με την κόρη μου. Κλείνω τα ραντεβού στον οδοντίατρό μου και το μασάζ μου και θα κάνω μασάζ κάθε μήνα. Ω ναι, και ο βελονισμός. Σωστά. Έτσι είναι, Και είναι ευθύνη. Πρέπει να πάω σε αυτά τα ραντεβού γιατί αυτό είναι προγραμματισμένο τότε. Δεν θα το κάνω, όπως απλά να το κάνω πίσω. Για μένα, είναι πώς αγαπώ τον εαυτό μου αρκετά ώστε να αφοσιωθώ σε μένα και να ξέρω ότι έχω πλήρη επίγνωση. Ο εγκέφαλός μου ξέρει, σωστά; Ότι αν είμαι σε μια ήρεμη, ισορροπημένη, υγιή κατάσταση, θα γίνω μια καταπληκτική μαμά και θα είμαι μια φοβερή εργοδότης. Αυτή είναι πραγματικά η αποστολή μου. Το να βοηθήσω να γίνουν τα μωρά πιο υγιή ξεκινά από εμένα. Αν το ξεχάσω αυτό, που είχα σκαμπανεβάσματα, σωστά;
Είμαστε εδώ και έχουν περάσει έξι χρόνια και περάσαμε τρελές στιγμές και περάσαμε χρόνο για μωρά. Σωστά? Ξέρω όμως ότι ο πιο δημιουργικός, ο πιο επίλυση προβλημάτων και ο καλύτερος μάνατζερ που μπορώ να είμαι, έρχεται πάντα όταν με βάζω πρώτο.
Osmara – 58:02
Μου αρέσει. Σας ευχαριστώ που το μοιράζεστε. Και να είσαι σκόπιμος σε αυτό. Ο λόγος για τον οποίο δημιούργησα τον ιστότοπο ήταν επειδή δεν είδα μεγάλη υποστήριξη αυτοφροντίδας από τις μαμάδες. Και αυτό που είπες είναι τόσο αληθινό, σωστά; Υπάρχει λόγος για τον οποίο μας λένε να βάλουμε πρώτα τη μάσκα οξυγόνου και μετά τη μάσκα κάποιου άλλου. Έτσι απολύτως.
Τζο, επομένως δεν το μοιράσατε αυτό σε αυτήν τη συνέντευξη, αλλά όταν σας έλεγξα, ανακάλυψα ότι εξεπλάγην πραγματικά όταν ανακάλυψες ότι ήσασταν αυτιστικός στο κολέγιο. Σωστά?Στην πραγματικότητα γνωρίζω αρκετούς γονείς που έχουν παιδιά που έχουν διαγνωστεί ως στο φάσμα και θέλουν πραγματικά να κάνουν απλώς καλό για τα παιδιά τους και θέλουν πραγματικά να τα υποστηρίξουν. Από κάποιον που έχει περπατήσει σε αυτό το μονοπάτι, τι συμβουλή θα δίνατε στους γονείς που αναζητούν καλύτερους τρόπους για να στηρίξουν τα παιδιά τους;
Τζο – 59:10
Ευχαριστώ. Αυτή είναι μια μεγάλη ερώτηση. Νομίζω ότι το πρώτο πράγμα είναι η στάση απέναντι στον αυτισμό, ότι δεν είναι μια ασθένεια που πρέπει να αντιμετωπιστεί ή να θεραπευτεί. Υπάρχει μια καυτή υπεριατροποίηση του αυτισμού. Όταν είναι πραγματικά ένας προσανατολισμός, είναι ένας τρόπος αλληλεπίδρασης με τον κόσμο που έχει καταπληκτικά δώρα, πολλά πραγματικά όμορφα δώρα που συνοδεύουν. Επίσης πολύ δυνατές προκλήσεις, ξέρετε; Δεν δεσμεύεται να μην ελαχιστοποιήσει το πόσο δύσκολο μπορεί να είναι για τους γονείς ή τα παιδιά, ή ακόμα και για εμάς ως ενήλικες, πολλές προκλήσεις. Ο λόγος που δεν το θεωρώ αναπηρία ή ασθένεια είναι επειδή κάθε πρόκληση, για κάθε πρόκληση, υπάρχει και μια υπερδύναμη από την άλλη πλευρά. Πραγματικά το εξισορροπεί. Η ανατροφή αυτών των παιδιών έχει να κάνει με, πώς να τονίσουμε αυτά τα δώρα; Πώς μας αρέσει να τροφοδοτούμε πραγματικά τα ενδιαφέροντά τους και μετά να τους βοηθάμε να μετριάσουν τις προκλήσεις; Αλλά όχι με τρόπο που να τους κάνει να νιώθουν ότι είναι σπασμένοι. Ω, καημένη. Ω, είσαι άρρωστος.
Ή χρειάζεστε αυτή τη θεραπεία, και αυτά είναι μερικά πράγματα που είναι πιο δύσκολα για εσάς επειδή είστε αυτιστικός. Ενθαρρύνω τους γονείς να μιλούν πολύ για τον αυτισμό, ώστε να μην υπάρχει ντροπή. Δεν υπάρχει κάτι κρυφό για αυτό. Διδάξτε τους να μιλάνε για αυτό και πείτε στους ανθρώπους ότι είναι αυτιστικοί. Το χρειάζομαι γιατί είναι πιο δύσκολο για μένα. Είμαι πολύ καλός σε αυτό γιατί είμαι αυτιστικός. Σαν να δίνουμε έμφαση στα δώρα, να βοηθήσουμε να μετριαστούν οι προκλήσεις, να αποφύγουμε τη νοοτροπία του οίκτου ή του θύματος όπως ο αυτισμός κάποιου είδους κατάρας. Ακριβώς όπως αν υιοθετήσετε ένα παιδί διαφορετικής φυλής, αυτό θα είναι μια περίεργη εμπειρία για εκείνους. Ή παιδιά με εναλλακτικές σεξουαλικότητες ή διαφορετικά φύλα. Δεν υπάρχει τίποτα να διορθωθεί σε αυτά. Είναι απλώς ένας δύσκολος κόσμος για ανθρώπους που είναι διαφορετικοί. Έχοντας συμπόνια για αυτό, βοηθώντας τους να προετοιμαστούν για αυτόν τον κόσμο.
Καθιστώντας επίσης σαφές ότι τους αγαπάτε όπως ακριβώς είναι, και ότι είναι, θα τους υποστηρίξετε και θα τους αφήσετε να το χρησιμοποιήσουν. Για αυτιστικά παιδιά, γιατί θέλουμε να κάνουμε το ίδιο πράγμα για πολύ καιρό. Όπως, είμαστε πολύ σε αυτό που είμαστε. Μερικοί γονείς ανησυχούν ότι είναι σαν πάρα πολύ. Είμαι σαν, όχι, δεν είναι πάρα πολύ. Όπως, ας το κουράσουν. Θα βρουν έναν τρόπο να κάνουν καριέρα από αυτό. Θα βρουν έναν τρόπο να είναι δημιουργικοί σε αυτό. Είτε δώστε τους όλο και περισσότερα. Αυτό χρειάζεται η οικονομία μας είναι ειδικοί. Άνθρωποι που είναι πραγματικά καλοί σε ένα πράγμα. Τα παιδιά δεν είναι προετοιμασμένα για αυτό. Απλώς τους λένε ότι υποτίθεται ότι είναι καλοί σε λίγο από όλα, κάτι που δεν θα είναι ποτέ. Δεν θα μπορούσα ποτέ να κάνω μαθηματικά, απαίσια για μένα. Μερικά αυτιστικά παιδιά είναι ιδιοφυΐες στα μαθηματικά. Σωστά. Απλά εξαρτάται. Ήμουν ερμηνευτής. Ήθελα να είμαι όλη μέρα στη σκηνή. Η μαμά μου έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε για να με αφήσει να το κάνω αυτό. Τώρα ηγούμαι πωλήσεων και μάρκετινγκ για το Serenity Kids. Σωστά. Βρήκα έναν τρόπο.
Osmara – 01:01:57
Το αγαπώ. Ω, είστε τόσο καλό ζευγάρι. Ήταν μεγάλη χαρά να σου μιλήσω. Ανυπομονούμε για οτιδήποτε άλλο μαγειρέψετε για εμάς και πραγματικά συγχαρητήρια για όλα όσα έχετε καταφέρει αυτά τα λίγα χρόνια. Ανυπομονώ να δω τι άλλο κάνετε.
Joe – 01:02:16
Ναι. Ευχαριστώ. Εκτιμήστε όλα όσα κάνετε για τις μαμάδες.
Osmara – 01:02:20
Σας ευχαριστώ παιδιά. Εντάξει. Λοιπόν, αυτό ολοκληρώνει τη συνεδρία μας και ελπίζουμε να μιλήσουμε σύντομα μαζί σας. Αντίο.
Πηγές συνέντευξης
Έργο Clean Label:
https://cleanlabelproject.org/
Ομιλία TED:
Τρώω χώμα:
https://kissthegroundmovie.com/
Η πραγματική τροφή της Lily Nichol για την εγκυμοσύνη:
https://realfoodforpregnancy.com/
Η υγεία του εγκεφάλου της Rebecca Fett από τη γέννηση:
https://brainhealthfrombirth.com/
Μοιράσου Το Με Τους Φίλους Σου: